Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, January 25, 2011

Mari tengok gambar Mia Sara Nasuha masa kecil! TOMEY!

Terlebih dahulu aku minta izin pada ibu mia sara ni, sebab ambil gambar mia kat facebook ni..
pastinya dah ramai yang tengok!
tapi aku baru je semalam tengok, teringin nak kongsi dengan korang juga...
tengoklah gambar2nya masa tecik! tomey tomey...

~kecik kecik dah tembam... geeee...~

~aaaaa masa ni tengah audition nyanyi ya mia... ~

~ Kusyuk! tengok tv ke ni..~


~ yeessss.. so mia sara!~
~ senyumanmu sungguh comel..~
~ cam nak nangis je ni mia.. takut ngan clown tu kot ya... ~

Aku cuma kagum dengan kecomelan anugerah Allah ni pada Mia,
Bertuah ibu bapanya..
semoga Mia membesar menjadi gadis Melayu Islam yang solehah..
penyejuk hati ibu dan ayahnya..
berjaya di dunia juga di akhirat..
Amin..




10 comments:

azieazah said...

Kecil-kecil dah ramai peminat. Berbakat. Semoga kebolehan akademik juga seiring nanti..

LYAfrina said...

rambut mmg lebat sejak kecik..untung mak ayah dia ada ank secomel mia ni..

eee..geram!!!

Mimy Hamid said...

comel nya dia kecik kecik..geramm...mari kita berdo bersama moga dikurniakan zuriat..amin

Diela Zaimi said...

alahai comelnye die...sejuk hati mak ayah die dpt anak secomel mia ni kan...agaknye kalo pregnant nnt kena tgk gambar mia jela kot...hehehhe

Ain said...

peminat fanatik mia sara datang ni...

mia memang chomelll, cute dan bijakk....

suka tengok mia beraksi dalam tv...

Hazzy Ishak said...

geramnya tengok pipi dia

mzhany said...

alahaiiii cute cumel kan mia ni kella. geram owh tang pipi dia tuh. nak cubit2 gigit2 je rasanya.

Citarasa Rinduan said...

mia,
pujaan umai nie....heheheh

Kakzakie said...

kami sekeluarga suka mia sara ni. memang comel....

Nadine said...

arrrrgggghhh!! comelnya!!!

geram hokey! :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker