Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, January 10, 2011

Rindu..

Baru lepas video call keluarga di kampung!
tadi nampak papa mama.. achik..
papa yang pada mulanya dah tidur.. tapi bangun balik.. :)

begitu teknologi membawa kemudahan sebegini..

rindu pada mereka yang teleh melahirkan dan membesarkan aku itu!

rindu...

angin.. oh angin.. bawakan angin rinduku ini pada mereka..

10 comments:

MOFASAD said...

:)

mzhany said...

a'ah teknologi skrg memudhkn kita, tapi yg tak beshnye ada yg menggunakan tknologi utk benda tak elok kan

LYaFRINA said...

fuhhh,,, sampaila rindu itu..

sekarang berungtung.. ada teknologi, semua jadi kan

ardinihumaira said...

:) canggih kan skang ni

Mak Su said...

buat video conference untuk melepas rindu ;)

My Little Diary said...

ooohh burung nyanyikanlah... katakan padanya aku rindu....heheh
alamakkkk.. suke dgn lagu ni lah...

Nadine said...

Saya pun rindu kat mak saya... :)

Adinda Amy Sensei said...

rindu someone..

kella said...

Farid: lama dah aku tak dapat senyuman dari kau.. sekarang dah dapt... hehehe.. terima kasih.. :)

Hany: ye... elakkan dari gunakan yang tak elok!! huhu.. tu yang banyak kena blok tu! huhu

Lya: hehe.. tima kasih lya tolong tiupkan! hehe.. sampaila kat mama tu..
lya dah dekat dengan mama papa saya

Dni: canggih manggih! tengkiu... :)

Maksu: haah... terlepas gak rindu dendam... :)

Rima datang nyanyi kat sini..? sukanya... nyanyi nyanyi selalu ya! :)

Mimy Hamid said...

calling calling darling darling...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker