Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, January 12, 2011

Raja Burger!



Pernah makan Whopper dari Burger King?
besar burger ni tau! kalau tengah lapar.. memang la kenyang sekenyangnya jadinya..
hujung minggu lalu, adikku 'abang' datang sini,
dia kata nak belanja..
wah..
"burger ramli je yang dicita..
burger king pula yang datang..."
memang dah lama tak makan ni...
huhu...
Alhamdulillah.. rezeki lah tu..
syukur.. :)

tengok beza antara whooper dan burger biasa.. tapi masih dari burger king..
besar kan dia! macam sombong je nampak! hehe..
(tapi kalau nak beza dengan burger dari 'makdee' atau ' kepoci' burger biasa mereka masih lagi besar dan padat... si 'makdee' tu, semakin kecil pula burgernya sekarang!
huhu.. sekadar komen dari seorang pelanggan! )

Aku suka burger king ni sebab dia macam tak kedekut je bahan2nya..
dagingpun besar je.. sayuran banyak..
yang bestnya! kentang gorengnya padat, bila kentangnya sejuk, ianya tak kering/ kempis pun, itu maknanya isi padat.. hehe.. oh, soscilinya pun best! aku selalu minta kasi lebih lebih haa...
harga lebih kurang je, kalau wooper lebih la sikit.. sebab besar...
sekarang ada promosi! mari mari...



Sekali sekal buleh la makan ni, jgn amal selalu..
fast food.. faham faham je la...
:)
selamat tengahari untuk semua...

13 comments:

LYAfrina said...

ternganga mulut nak makan ni :-)

LYAfrina said...

ternganga mulut nak makan ni :-)

MOFASAD said...

sedapppppp

Nadine said...

setuju..

McD burgers makin lama makin kecik. Makan x puas!

kella said...

Lya: kena buka besar besar mulut nak makan nih! huhuhuh... comot sekali mulutnya! :D

Mofasad: heee... aku tahu kau suka kan? saja mahu pancing kau datang sini.. hehe..

Nadine: yeah!! gimme hi five fren! ada gak orang setuju.. ok la tu! tu yang diorang boleh kasi murah kan nad? sebab semuanya telah di minimizekan... hooo... :)

Kakzakie said...

Salam kella,

Dulu kalau ambil anak kakak selepas rakaman di RTM Johor mesti singgah di Burger King. Lama-lama takut nak makan lebih2. Sebab badan dah jadi king tambah depannya kong. Huhuhu...

makdara TERdiva said...

bila makan bege king ni mesti mulut bersepah2..nak kontrol ayu pun tak dpt..haha!

kella said...

kak zakie: hahahahahah... lawak pulak akak ni dipetang hari.. huhuh.. betul la.. kalau terlebih makan kalu mahu jadi king kong! oh my god... huuuu... gerun.. hehe..

makdara: hahaha.. betul jugak! memang mulut akan secomotnya! huhuhu.. memang kalau sesiapa mahu dating! pastu jenis kontrol ayu, jgn la oder beger ni.. nanti terkemut kemut nak makan.. hehe

StingRay said...

demmit.

tak pasal-pasal dah terliur.

aaaaaaa....laaaparrrr!

azieazah said...

Salam kenal KELLA. Kak Azie membalas kunjungan.

Wahhh.. itu bukan Burger King lagi dah terus jadi Burger Kong!

Mimy Hamid said...

aku dah lama tak makan burger king..hr tu lalu nak beli pastu tak jadi lak...ramai org...tgk ko makan..rasa macm nak skrang jugak beli...

mzhany said...

kella, betol jgn mkn selalu fast food da la tax naek kan ;)

kella said...

Stingray: terima kasih singgah sini..hehehe.. sila pergi ke BK sekarang.. huhuhu

KakAzie: terima kasih..:) haha.. burger kong akan datang tak lama lagi... :)

Mimy: apa tunggu lagi! ajak en suami aka megat ke BK sekarang juga! eh, tapi beb, jangan la, lagipun ni malam... tak elok makan mknn camni malam2.. jd lemak tepu kang...

Hany:oh ya eh? tak perasan la.. betul lakot tu.. hmm

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker