Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, January 4, 2011

Senyum =)

Selamat pagi.. :)
senyum seindah suria pagi ini ya kawan kawan!
aku tersenyum juga mendengar lagu ini di pagi ini..
maka aku mahu kamu juga tersenyum dengan lirik lagu di bawah...
(maaf tak dapat pula nak upload lagunya.. tak lepas2, )

update: dah ada.. :)




LIRIK SENYUM- MALIQUE & NAJWA
Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus
Senyum!
Tak perlu kata apa-apa
Senyum!
Tak perlu kata apa-apa
Senyum!
Tak perlu kata apa-apa
Senyum!
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar
cantik dalam
cantik macam mama
Hati macam grandmanya
anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama

Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini
"Ay cantik luar
cantik dalam
cantik dengar sini
Kalau cantik senyum
cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit"

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan

Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

"Ay cantik luar, cantik dalam, cantik dengar sini!
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit"


Senyumlah..
senyum itu juga satu sedekah... =)

9 comments:

cik dah ganu kiter said...

senyum sokmo deh

Zanna Rohim said...

Salam...
Lirik cam best tp belum sempat dengar lagi

My Little Diary said...

salam,

senyumlah dari hatimu... duniamu kan berseri... hehe

selamat pagi & selamat kita bersenyum!

Ain said...

baca lirik lagu ni sambil tersenyum...

hehe...

senyum juga awet muda kan....

nabilah_2908 said...

(^_^) smile 4 u... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PANDANGAN ANDA DIPERLUKAN

Nadine said...

tersenyum lebar dgr lagu ini. Thank you, for making my day, Kella :)

kella said...

cikdah: mari mari kita senyum sokmo.. =)

Zanna: dah boleh dengar.. kita upload tu.. mari senyum senyuman.. =)

Rima: hehhee.. lagu tu memang sentiasa terngiang ngiankan.. :)

K Ain: haah awet muda.. tapi kak ain tu senyumnya mesti sampai ke telinga je.. sebab ada gud news kan.. tahniah kak.. :)

nabilah! tngkiu.. =)

nadine: im glad for makin yer day darling... miss u! =)

ardinihumaira said...

;) dni senyumm

Mimy Hamid said...

senyum..tak perlu kata apa apa senyum....:))

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker