Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, January 17, 2011

Heartbeat memberi kesan pada Nuffnang?

hari tu ramai gak tanya bila pasang heartbeat kat atas tu, adalah memberi kesan pada nuffnang..
aku pun risau gak, tu pasal aku pun tanya pada nuffnang.. terkesan ke kalau aku pasang nuffnang ni..
dan mereka pun membalas la seperti di bawah tu..
:)

"Your ticket concerning \'Pasang Iklan\' has been responded to.  You can view
this response (and reply to it if necessary) using the information or link below.


Here is the response made to your ticket.  Please do not reply to this email directly, use the link above
to reply.


Hi Kella,

No, your account will not be affected.


Cheers,
Robb Chew
Blogger Relations


Nuffnang Sdn Bhd"

so.. apa tunggu lagi.. cepat klik banner 'heartbeat kat atas tu, dan daftar terus..sekarang..


To Lya: dah dapat ke belum? dah jumpa kodnya ke?

4 comments:

Mimy Hamid said...

tq beb..nak register gak la...so duit ko dh berhasil ke??

blog-tips-kurus said...

x bole kelik la dear.. blocked:(

CekWa said...

NaK register jugak mcm menarik jer

CekWa said...

NaK register jugak mcm menarik jer

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker