Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, January 17, 2011

Restoran Berperasaan...



Restoran Perasaan Sedap,
saje je mensnap gambar kedai ini, masa tu kami jalan2 kat pasar malam kat Pandan Indah...
terjumpa restoran ini dan serta merta mengundang senyum di bibir pula! :)

Jika ingin berperasaan sedap sokmo..
mungkin boleh ke restoran ini..
oh! tapi aku tidak pasti makanannya halal atau tidak ya! tutup ketika itu..
hmm.. kepada yang 'boleh' sahaja lah...

IringJeling: Tuan Kedai kamu jgn marah pada aku sebab snap gambar ini tau.. aku tertarik dengan nama kedai kamu.. tertarik menarik tapi jangan di tarik.. ok...

11 comments:

Hazzy Ishak said...

nasib baik bukan restoran perasan sedap.hehehe

My Little Diary said...

salam,

hehehe... nasib baik tulis perasaan sedap, kalau dia tulis 'perasan sedap'.. lagi parah... hahaha

cik dah ganu kiter said...

ada tulisan cina tu...

ermm kalu idah x msk kut..walaupun ada tanda halal

nabilah_2908 said...

hahaha...sah2...translate terus dari BI ke BM... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DENDA

LYAfrina said...

hihihi.. mcm2.. kelako plok ada nama g2 yer... perasaan sedap. sape punyer ideal tu???

LyNn HaMzAh said...

kelakarnya nama kedai tu mcm tu...hehehe...

azieazah said...

Hahahaha... memang ada ni kat Pandan Indah. I FEEL GOOD...!

cha ya nun alif...!

kella said...

hazzy: hahah.. kan? perasan je ! huhu

Rima: ye.. sib baik.. kalau tak.. memang perasan la jadinya.. heheh...

Cikdah: memang.. ini kedap ong cina ni ... memang tok halal.. toksoh masukla.. :)

Nabilah: huhu.. translate ya.. haah! betul jugak tu...huhu...

Lya: ntah sape sapa punya idea.. tokeh punya idea la tu...macam2 nama diorang letak.. :)

mzhany said...

mesti masuk je kedai ni perasaan rasa sedap dgn tidak semena mena kan kan

Mak Su said...

hahahaa, memang perasaan sungguh

Mimy Hamid said...

perasaan je kot....hahah

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker