Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, November 24, 2010

Selamat Pengantin Baru- Wae dan Ati

Hujung minggu lalu kami berkampung di Teluk Panglima Garang...
Meraikan Pengantin Baru.. Sepupu belah abbi..
dah lepas pun, tapi baru boleh nak cerita.. :)

~cantik kan pelamin mereka.... dan mereka berdua pun sangat secocok... ~
Selamat Pengantin Baru untuk Wae dan Atie..
semoga aman dan tenang melayari bahtera kehidupan sebagai suami Isteri...


~ pengantin baru dengan pengantin lama.. ~


4 comments:

LYaFRINA said...

pelamin mmg cantik..
skrang trend pelamin mcm tu..

apa2 pun.. tempat mkn beradat sgt2 unik & tradisional...

selaat pegantin baru..

Ain said...

cantiknyaaaaa pengantin, sama cocok sama padan giteww....

selamat pengantin baru untuk wae dan atie...

nabilah_2908 said...

sama lah kita..hujung minggu yg lepas pun sibuk dgn kenduri kahwin.. :)

musim cuti sekolah mmg sinonim dgn musim mengawan kan..? hehehe.. :)

LyNn HaMzAh said...

memang cantik la pelamin diorang...selamat pengantin baru untuk mereka berdua...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker