Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, November 6, 2010

kamu buat ku terharu

aku tak tahu bagaimana dengan kamu..
tapi aku memang suka bila lepas komen ke suatu blog tu, aku akan pergi balik ke blog tu untuk tengok kembali komen aku tu, ;p

sebenarnya aku pergi balik adalah untuk tengok balik apa yang tuan punya blog tu balas..
ya ada yang balas ada yang tak.. tak kesah la..

tapi kalau yang dah tentu2 yang jenis balas tu, aku memang akan sentiasa jenguk balik!

al kisahnya.. tadi aku melawat satu blog ni,
sebenarnya dah lama aku komen, baru ini nak tengok balik..
dan dia memang balas komen aku tu!


dan bila baca komennya tu, terus hati ku tersentuh!  membuat aku terharu yang amat sangat, rasa sebak dan terharu dengan kata kata dia!

yaa...
tak sangka hanya dengan tulisan itu mampu buat kita rasa terharu .. sebak! dan terima kasih sangat! dengan hanya tulisannya itu secara tak lansung memberi ruang harapan.. semangat..
untuk blogger itu! aku tak kan dedah siapa dia.. nanti  korang mesti nak tahu  nak cari pula apa komennya tu kan. cukuplah korang tahu yang dia telah membalas komen ku dengan kata kata yang sangat menyentuh hati dan perasaan ku... memberi doa.. memberi harapan.. terima kasih!

tapi kamu di luar sana.. you know who you are... ;D

Juga, terima kasih untuk semua blogger2 lain juga! dirimu begitu berharga! tq tq..

2 comments:

win@momyShaneQeisha said...

sama juga, suka singgah balas pada yang ada meninggalkan jejak kat blog kita

deena farhana said...

deena pun sama..biasanya siapa yg kerap drop komen kt entri..deena akan jenguk entri die..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker