Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, November 9, 2010

Ingatkan Mofasad tadi...

hari tu, jalan jalan..
tetiba tertengok perkataan tu! kat satu bangunan ni!


eh, tertanya tanya dah bukak kompeni ke si Farid?

hahahah...rupanya salah la.. cuba eja semula..

M.O.F.A.SA.D. lerrr.....

sory la, sepintas aku melihat tulisan tu, aku teringat kat blogger farid!
Korang kenal ke si dak MoFa ni?
cam glamer je..tengok komen hari2 berkepok2 kat entri dia!
menarik, sebab tu aku pun suka singgah..
cerita-cerita yg bersahaja dan catchy!..

aku suka jugak baca citer bila dia malu malu badak bercerita tentang hubungan asramanya dengan bidadari terindahnya tu.. hihihihi.. cover macho ha bro..
tak payah ler kalau dlm hati ada taman.. haha



dan juga,aku sangat ler..... suka!! melihat gambor2 dlm blog se dua tiga das tu! ai like! :D

wahhh... aku macam mempromote blog Farid je nih??
ishhk bukan promote laa
bukan dpt byrn pun ni..
hahaha... jangan mare ye..

saje je..
sbb aku rasa blog dia cam best je (setakat ini la.. ;p)


so, aku kongsi ler ngan kawan2 blog aku kan... mana tau kot ada yang berkenan..
so gengs! pi serbu blog dia ramai2!
hehe.. tapi jgn tergoda dengan godaan pujukan rayunya ya..nanti tak mahu pulang! hahahaha...


(pssstt..aku dengar org kata.. si farid ni gedik! ye ke? )

iringjeling: Farid jgn saman aku ok!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker