Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, November 18, 2010

Crunchie!

saya sedang ber'crunchie' sekarang!
sejak saya dikenalkan dengannya, saya terus menjadi ketagihan dengannya!
ini semua gara gara seorang wanita yang sukarela membelanja crunchie pada saya  ketika saya jatuh pengsan tempoh hari...
tiada tenaga ketika itu.. lantas dia memberiku ini!
dan sejak itu aku terus terikat dengan crunchie!

hahaha.. macam sesi membodek  cadbury crunchie je?
heheh.. kalo tokey crunchie tengok, kot la boleh dapat free berkaton katon!
hehehe...
bukan..ini bukan iklan cadbury crunchi ya..

~stok crunchie yg baru.. mkn sikit2 je, takleh byk2 nanti sakit gigi... ~
~lepas makan coklat mesti gosok gigi tau! pesanan ikhlas dari saya!~

4 comments:

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

esok wa nak try gak..
wa skunk addict serbuk milo..


haishhhh

ciK LyndaWawa igUana said...

eleh..
cakap je..
crunchie tu mahal..
hehee..
saya pun suke..
sila belanja saya..
hehe

kella said...

Alvin: serbuk milo, tapi lagi sedap oveltine tau! dah cuba? cuba try jugak! hehehehe... serbuk kopi pun sedap juga.. ada kawan aku sekarang mengidah serbuk kopi je! hari 2 setiap ketika mesti ratah serbuk kopi.. lagi rare..

Lynda: hehehe.. memang mahal pun... tu yang makan sikit2.. huhuhu... kalo ada sponsor untuk stok sebulan sebulan kan ke best! huhu

Mimy Hamid said...

sakit gigi weh benda alah ni...kegemaran aku masa study SPM dulu..skrang pencen

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker