Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, November 5, 2010

hadooiii...

kring kring... kring kring...

(bunyi telefon ku berdering, ya.. phone aku guna ringtone tradisional.. ;p )



"hello"..


" hello... cik cepat sikit ya, dah lama tunggu, tak dapat nak masak ni..!!"

"hah"

" yela.. ni orang nak anta gas kan? dah lama saya tunggu ni, dapat alamat betul ke tak ni.."

" hah.. cik salah nombor la.."

" hah? salah nombor? nape tak cakap awal2.. abis kedit aku je! huh"
lantas talian diputuskan..

"errrkk"

aku pulak disalahkan...
hadoooiiii.....

bila pulak ler aku jadi tokeh tong gas ni... huuuuuu....

3 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sah....

yang call kella tu ada sijil sakit..

sebab apa?...suka2 call org tanpa usul periksa..lepas tu kata buat abis kredit...

adeh..kalau kak...sure kak kata...encik...salah call jgn pula salahkan saya,,,

macam2 ragam orang sekarang nie..
alahai

azzey said...

kella; ha3.....lawak2!

kella said...

kak ayu: hahahah.. itu lah pasal.. termangu mangu ku dalam gelisah...
ditinggal kan terpinga pinga sendiri.. hahahaha..

kesian pulak ke dia.. orang gas tu tak sampai2 lagi.. agak apalah yang dia nak masak tu..

hihihi...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker