Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, November 4, 2010

Gambar: Suatu petang..



geng! tolong, kenapa aku upload gambar jadi mcm ni, sepatutnya panjang, dan jadi kembang pula, mcm gambar kat atas ni sepatutnya lebar jadi kurus pula! nape dia auto fit kan ke gambar aku ni? sebelum ni ok je, takdek plak dia auto sendiri, kalau upload besar tu, besar tu la jugak! tak berubah, tapi ni cam berubah2 pula.. 
aku sedang tak puas ati ni..!
ada sesiapa boleh bantu?

help help....  uhhh..

2 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella

alahai..kesiannya kamu..kena tunggu blogger yang terro bab adjust pic...tak silap ada adjust utk seua pic..

moga2 ada yang sudi bantu,...

MOFASAD said...

igtkan badan dia panjang.

kehkeh!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker