Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, November 6, 2010

Emas Klassik..

Jom kongsi..

umum ketahui.. (chee..)
yang aku memang amat gemar ngan barang2 lama..
barang klassik..
unik..

baru2 ni, masa balik kampung..
sempat godek2 emas dia nih.. huhuhu...
emas lama...

aku suka..
bentuknya unik..

mcm gelang bawah ni..
dah lama dalam simpanannya..
sejak aku belum lahir lagi pun.. huhu. lama..
cantik, tak silap gelang 'jantung' kot namanya...



bawah ni pula loket rantai..
huh.. loket tu tak bleh blah sungguh..
siap ada orang mendayung sampan!
wah.. aku suka yang ini...
chop! ;p

tengok ler.. sikit punya berkilau kilau...


bawah ni..
dipanggil emas pound!
ini memang glamer zaman2 dulu ni..
huyyooo.. berat ni tau !
ianya ada 3-4 ketul kot, gelang sebenarnya, tapi telah dibahagi-bahagikan..
3 generasi dah..
dapat la sorang seketul..
seketul pun puas ati weh..

bawah ni belah belakang nya...

IringJeling: Ini bukan emas aku tau! jgn pulak orang datang carik aku plak nanti! ohhhhh.... tidak ye..

1 comment:

Nadine said...

Owh, I mmg jatuh hati kat gelang yg first tu. Dia ade gelang kaki mcm tu jugak kan? Masa Nadia kawin makcik kasi pakai satu, tinggalan arwah Wan. Owh, rasa mcm wanita klasik, rasa sext plak kaki..hihi :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker