Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, November 16, 2010

Kisah seorang wanita yang mengantuk di pejabat!

"uhhh...aku tersangat mengantuk tadi sampai tersengguk-sengguk!
agak sunyi pula pejabat hari ini..
maklumlah.. masing2 ada yang dah mula bercuti raya korban!

uhhh... takleh jadi ni! mata rasa amat berat sekali!
tadi juga hampir2 kepala aku tersembam atas meja ni!
nyaris2 yu.. kerja byk gak ni,
kalau tertido kang kena sound ngan bos lak nanti! bos sebelah bilik je nih!
masa pula tik tok tik tok.. macam lambat je bergerak..

arggh dah cuci mata pun, masih ngantuk lagi!
wahh...
apa nk buat nih!!
huh!

tetiba! toinggg! teringat yg aku ada MATHARI!
cepat2 aku terus buka ia,
dan...
surpriseeeeeeee!!!
aku dah tak mengantuk lagi! :D

laju je jari jemari ini menaip setiap butir perkataan di ruangan 'posting' ini!
hahahahahaha..
dasar seorang blogger!
dapat blog hilang ngantuk!
ngehhh.. ;)"

7 comments:

LyNn HaMzAh said...

betul tu kella...nasib baik ada blog kan...boleh juga la buat apa yang patut...

shaffique said...

kalau mengantuk blogwalking ar. segar sikit. haha. ;)


My latest entry : The Dipr - Sudu Khas Untuk Biskut Oreo

ardinihumaira said...

hehe... takpe2 asalkan hilang mengantuk :)

::FAIZ FARISH:: said...

kalau saya mengantuk masa keja, saya akan tidur 3 minit..... hehehehe

nabilah_2908 said...

hehehe...blog pelengkap hidup kan..? :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED HILANG

Mimy Hamid said...

ada blog hilang ngantuk kannnn...betul betul

░♥si lampu neon♥░ said...

HAHAHA BAGUS22

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker