Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Sunday, November 28, 2010

Selamat Pengantin Baru Mimy & Megat

Sebelum ku sambung cerita entri di bawah itu, mari ucapkah Tahniah untuk Pengantin Baru, Mimy n Megat!
Selamat menjalani kehidupan sebagai suami isteri ya mimy! 
kawan se syarikat dan teman se blogspot!

Mimy! aku kecewa juga sebab tak sempat nak tunggu kau bersanding beb!
aku perlu bergegas ke tempat lain,
yang sebetulnya perlu menjemput pakcik yang baru pulang dari Mekah, dan Natrah!
tapi apapun! aku tetap datang beb! :)

~suka sangat idea ini! guest book yang perlu di tandatangan oleh setiap pengunjung yang datang! wah.. best best! aku pun ada tinggalkan jejak aku disitu! satu page lagi ko.. hehehe..

~ ini guest booknya! mimy, aku amik kat blog ko gambar ni, minta izin ya! tak sempat nak snap semalam!~

~ masa aku datang, mereka sedang berzanji dan bermunajat.. belakang tu pelaminnya! kerusi besar yang sangat cantik!!~

~ ibu pengantin! mak kau sangat2 la ramah orangnya!! errr.. mak kata ada orang tu pengsan masa lepas akad nikah?? is it true? uppsss! adakah aku telah terbocor rahsia ni beb? huhuhu.. mungkin keletihan menguruskan majlis kot ya mimy?

Ada dapat gift yang best!! ada choclate muffin yang sangat2 ler sedap! aku sebat yang adik aku dan abbi punya! sib baik mereka tak gemar kek kekni... :D ada kerepek pisang yang betul2 sedap juga! tak sia2 kan, dapat juga merasa... dan satu beg mengkuang yang dihias cantik bersama riben! sorry gambar pula tidak sempaat di snap!
nanti ku akan update kembali!

Mana muka pengantin kan? sory aku tak sempat tunggu pengantin, dan surely aku akan singgah ke blog mimy nanti, nantikan gambar yang pastinya da boomm darinya! namun, bawah ini ialah gambar pre weddingnya! mimy! aku tak boleh menahan diri dari mengambil gambar ini dari blog kamu! tolonglah izinkan! nanti tak pasal2 aku kena saman pula weh.. aku tak banyak duit  weh.. hehhehe.. tapi entri ini tidak bermakna tanpa gambar pengantinnya bukan.. :)

~ pre weddingnya.. kalau nak tengok yang lagi best, jgn lupa nanti singgah ke blog mimy pula, mungkin sekarang tengah berhoney moon tak sempat update lagi kot.. ~

again!


"selamat pengantin baru mimy!
Alhamdulillah, syukur pada Allah...
atas ketentuanNya korang berdua akhirnya sah menjadi suami isteri..
Aku doakan moga ikatan perkahwinan kalian terus dirahmati Allah,
dan sentiasa sabar menghadapi karenah masing masing..

tentunya, sekarang ianya tidak akan sama seperti dulu,
untuk Megat, tanggungjawab sekarang  makin bertambah..
dan Mimy, syurgamu kini terletak di telapak kaki suamimu..
sama samalah kalian berdua
saling memahami dan bertolak ansur untuk mengekalkan hubungan..
perlu ada kesetiaan,
perlu ada kepercayaan,
dan
perlu ada pengorbanan.."
:)

“Tidak terlihat di antara dua orang yang saling mencintai
(sesuatu yang sangat menyenangkan) seperti pernikahan.”
(Ibnu Majah).

With Lots of Love...
Kella.

 

7 comments:

LYaFRINA said...

selamat pegantin baru..
skarang nak kahwin pon dh ada pre wedding kan???

kella, ada tag ni-->

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/11/tag-dari-isma.html

nabilah_2908 said...

idea guess book tu menarik la... ;)

Selamat Pengantin Baru buat Mimy n suami.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PLAN TAK MENJADI

Nadine said...

Slamat Pengantin Baru to Mimy & Megat. Smoga berbahagia sampai ke syurga..

Maaf Kella, tak dpt kita jumpa haritu..maaf to Mimy too, x dpt hadirkan diri kat majlis dia. Nadia demam dr sabtu sampai harini x kebah2..huhu.

kella said...

Lya; terima kasih lya! nanti kita buat k!

nabilah: kan? memang idea baru yang best!

Nadine: laaaa ye ke demam.. siannnya! tak kebah kebah lagi?
nad tahu? kita teringat2 gak, ni mesti nad datang juga ni, tapi apakan daya mesti tak dapat jumpa sebab kita datang awal..
laa. . kesahnya nad tak datang lansungla coz demam...

moga cepat sembuh, nanti kita melawat nad... err.. kat blog la ye.. :)

Mak Su said...

tahniah buat pasangan pengantin baru :)

p/s: maksu masih utang tag, kan...

daela said...

kella, dila malu malu kucing nk snap kat depan dewan kat guest book tu.titiba blogger x seberapa ni jd pemalu...hahahahahaa..

Mimy Hamid said...

darling..thanks for coming...aku tau ko datang sbb wedding guest book aku ada nama ko n hubby...tengkiu sesangat...napa hari tu tak singgah je umah aku...takpelah yg pntg ko dah dtg ..ok la tu


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker