Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 21, 2010

Wish me luck yeh! (^_^) v

Salam..
sedang lakukan 5S ofis sekarang ni! dari tadi dok bersin bersin! habuk!
wah... lapang skit tempat aku sekarang.. walaupun byk lagi nak kena check ni!
5S akan berlansung hari ni hingga lusa, tapi aku akan tiada esok dan lusa!

yah...
aku akan mengikuti pasukan ke Karnival sukan! makanya, mungkin esok, lusa, tulat, tubing, aku akan tidak mengemaskini blog! (ha tapi boleh uat auto publish kan?) ;p

Aku pun agak 'nervous' sebnrnya, sebab ini pertama kali pula wakil pasukan ! itupun kerana menggantikan seorang teman yang telah cedera! dia tidak dapat bermain, makanya aku menggantikannya, kalau tak.. mungkin aku hanya berada di tempat simpanan aje.. hehehe..

ada yang kasihankan aku? dont be.. sbb aku tak kisah itu semua, tidak mengapa jika aku dianggap cuma bernasib baik..dapat main, tapi tak perlu negatif2! peluang yang datang ini bukan selalu! mungkin ada rahmat disebaliknya!
jadi, aku harus ambil peluang ini dan lakukan yang terbaik! aku tahu kemampuan aku tidak begitu mantap lagi.. namun peluang tetap ada bukan?


aku takda kasut untuk sukan ni, asyik pakai kasuk sniker jalan2 tu untuk 'training'.. jogging pun kasut itu, jln2 pun kasut itu..
lalu,
habibi menghadiahkanku kasut ini, khas untuk sokan ini! aku sangat suka! syukran ya habibi!



semalam aku bertemu teman yg agak veteran dalam sukan ini, lansung aku minta tips ringkas darinya! maka terhasillah lukisan seperti di bawah..


bila tengok lukisan itu mesti kamu2 semua tahu sokan apakah ini kan?
hehehe... nak main sokan ni kena ada ni!


Reket!!
reket pun baru kome..! hadoii... aku memang tak penah beli reket! selama aku main aku pakai reket papa aku dari kecik sampai le aku beso, tapi disebabkan reket papa, adik2 aku dah rembat, makanya nak tak nak kena la beli sendiri! seksa juga nak ngulur pitis untuk jenama ni!
(aku punya sejibik cam nilah reketnya, tp ni amik gambar googles, reket aku tak sempat nak m'snap! reket bau kedai lagi.... huhu..)






oh ya, aku main untuk company aku wakil ini!


..............................................................................
aku ni seorang yg sangat gementar bila masuk gelanggang!
mulalah bila nak lawan tu.. sakit perut semacam!
bak kata si sudin dlm bujang lapok: angin kus kus senggugut dah datang...
.......................................................................................................
kalau korang, apa yang korang lakukan untuk atasi masalah gementar n gugup nih? leh kita kongsi kongsi untuk bekalan aku nanti.. hhehehe..
.....................................................................................................
apa pun, aku akan gunakan peluang ini sebaik mungkin! lakukan yang terbaik! usaha sedaya upaya! dan selebihnya Tuhan yang menentukan segalanya..
Moga Tuhan bantu aku...

Wish me luck yah! kalau sudilah... ;p
..........................................................................


ingat entry yang lepas? (klik la ... boleh dengar cerita sepertinya!.. ) aku dipilih untuk training kan? sekarang tiba masanya untuk lawan!
..........................................................................

IringJeling: 3-4 hari tinggal habibi... rindulah padanya nnti.. hmm..

4 comments:

myQza said...

he he he
comel lakaran tu
good luck!

nabilah_2908 said...

oh..badminton rupanya...good luck eh.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KWE TIAU GORENG

LyNn HaMzAh said...

wahhhh...menjadi pemain badminton rupanya...good luck kella...moga kella menang dan bawa balik pingat...

ct_nurmarlissaa said...

Good Luck ....dearrrrr...chaiyokkkkkkkkk


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker