Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, July 16, 2010

Lya sedang sakit!


Kenal dengan Lya?
Lya sedang sakit! dia sekarang di ICU
2-3 hari aku tinggalkan blog, masuk2 je dengar cerita dari K. Ain tentang keadaan Lya yang mpunyai masalah jantung dan serangan sawan! terima kasih kak ain..
Patutlah tiada komen dari dia!bawah ni komen terakhir dari Lya sebelum dia jatuh sakit!


kalau tak... dia memang pengomen setia kat blog aku ni, maknanya aku tak perlu risau takda orang komen, kerana ..Lya mesti ada!



and she's so sweet...


Sekarang Lya berada di ICU Hospital Kemaman Terengganu! sama-sama kita doakan semoga Lya cepat sembuh, semoga urusan Lya dipermudahkan oleh Allah..
hati jadi sebak... mata dah bergenang..
tak mampu untuk meneruskan kata kata..

7 comments:

Pelatt said...

doakan baik2 untuk lya!

princeduyong said...

iyer...sesama kita doakan kesejahteraan lya...

CANTIK ANGGUN MENAWAN

LyNn HaMzAh said...

moga lya cepat sembuh yer...bersama-sama kita doakan lya...

SURIA AMANDA said...

semoga Lya cepat2 sembuh..aminnn...

Ain said...

akak tahu ramai yang sayangkan lya....

sungguh akak rindu coretan dan keceriaan lya....

n3 kella buat akak nangis...

akak rindukan lya saat ini.... tak tau kenapa fikiran hanya pada dia...

"Ya Allah, Kau lindungilah sahabatku"

Mimy Hamid said...

semoga lya cepat sembuh..kalau aku jadi ko pun aku sedih sebab selalu jadi rakan pengomen kannn

~aSHa~ said...

dia mmg pengkomen setia kat kawan2 blog kan....rindu kat komen dia

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker