Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 8, 2010

Lapan haribulan tujuh 2010

Hari lahir lelaki di bawah ini!



Selamat hari lahir buat papaku tercinta!

semoga papa sentiasa diberi kerahmatan, kebahagian dunia akhirat oleh Allah..



Semoga papa sentiasa sihat dan kuat, untuk mendidik dan membimbing kami adik beradik..

walaupun kami telah dewasa,

namun kami masih memerlukan perhatian darimu..

semoga papa sihat selalu juga, supaya boleh papa datang ziarah ku di sini! :)

semoga papa sayang mama selalu dan semoga ikatannya makin teguh dan kuat..

semoga kasih sayang papa terhadap kami tidak akan pernah pudar walau kita berjauhan!



Ketahuilah papa,
kasih sayang ku pada mu tak pernah hilang..
malah makin bertambah!

tatkala tika sendiri, ku mengenangkan mu..
mata akan mula bergenang, terkadang airmata juga bercucuran..
kerana rindukan saat bersamamu, terimbas kenangan sedari kecil hingga dewasa!

walau kini aku telah berjauhan dengan mu..
ku tahu dikau tak pernah melupakan ku kan pa?




kami adik beradik semua mendoakan kesejahteraan dan kebahagian untuk papa, kita sekeluarga.. semoga papa senyum sokmo

........................................................................................

IringJeling:(entri ni dari tadi dok taip, tapi tak publish2 sb tak tahan sebak! taip, brenti, taip, berenti... aku tak bolehkalau ngenangkan papa.. mata mula nak bergenang..)

........................................................................

tentang papa:
-seorang pegawai kerajaan yg tinggal 3-4 tahun nak pencen
-anak sulong dari 5 adik beradik
-ada seorang isteri 6 orang anak
-zahirnya nampak garang.. tetapi hatinya lembut, selalu kalau ku ajak kawan2 datang rumah mereka takut bila melihatkan misai papa! tapi bila telah berkenalan, mereka kata papa kelakar.
-tapi kalau dia marah memang betul2 nampak garang! sesiapa pun akan takut!
-papa tahu menjahit, kami dari kecik baju semua papa yang jahit!
-papa pendiam, tapi bila dia senyum sangat manis.. :)
byk lagi tentang papa.. tak perlu bagitau semua kat sini.. :)

..................................................................

sempena hari lahir papa, kami adik beradik pakat duit, belikan hp ni Sony Ericson C903 ni kat papa! hp papa dah sangat usang! asyik mati je batterynya!
semoga papa suka dengan hp ini, ini aja yang termampu! ianya ada 3g! senangla kami nk ber3g ngan orang di kampung nanti!
kata papa;
" terima kasih lah.. semuanya, sudi bagi ni, buat apa beli canggih2nya papa bukan tahu guna pun ni, nak kena belajar dulu! nanti nak suruh alang ajar lah!"
pastu papa terus test hantar mms ! dapat.. :))

(ayu bahagian kekla belum kasi ya..nanti kasi ok..)

10 comments:

LYaFRINA said...

selamat hari lahir buat papa KELLA..
semoga papa kella terus dilimpahi dgn kesihatan y baik & terus sukses dlm kehidupan.. amin...

Mimy Hamid said...

selamat lahir papa kella...pandai ko kan beli hadiah..yer sesuai macam abah aku gak..hp asyik mati bateri je..pastu oldskool tp hp tu lah yg byk digunakan pasal kredit byk melampau2 tak terguna..ehehehe

Mak Su said...

:D

tak kenal maka tak cinta, tengok misainya mmg saspen gaks :)

Farid MOFASAD said...

selamat hari ayah!




>>__________<<

kak ina kl said...

salam dan selamat ulangtahun buat ayah kamu semuga berbahagia bersama ibu dan keluarga tercinta.

takut oooo tenguk misai dia..muker garang ek..cam akak..tapi hati baik kan...perah santan kann akak ni

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

slmt hr lahir pcik
smoga pjg umo
btmbah kaya
cepat dapat menantu







pcik..pinjam henpon boley??

Nadine said...

Happy Birthday to ur dad, Kella. Bertuahnya dia ade anak2 mcm korang tau..and betapa bertuahnya you still ade seseorang bergelar ayah. :)

alvin takda umah harga 8juta said...

aku suka pic first..
mcm ahli kongsi gelap tahun 1970..
ai like k..



bak arrr hp lama bapak kau..

syahira ariff said...

stylo la abah sis jaman muda2
=]

camat hari jadi untuknya

nabilah_2908 said...

lebih kurang sebaya dgn my dad.. lahir dalam tahun 1956/57 yer..(^_^)

Selamat hari jadi utk papa kella.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SYUKUR

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker