Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 22, 2010

Dah selamat sampai Johor Bharu..Alhamdulillah

pinjam lappy member sat, kebetulan ada masa terluang!
difikiran hanya blog kesayangan je kalau ada line internet ni! hahahaha...

apa pun, esok bermulalah acara kecut perut!
biasalah aku ni cpt nervous!
tips mama.. selawat nabi sebelum main.. insyaAllah...hilanglah nervous! insyaAllah..
(kecoh je aku kan!)
........................................................................................................

terlintas pula kat habibi aku.. tengah buat apa lah agaknya!
katanya dia belum makan lagi..
nanti pandai2 la dia cari makan sendiri katanya, hmmm dlm peti sejuk aku ada siapkan beberapa mknan yg boleh dia goreng2..panas panaskan.. harap dapat le isi perut nya..
dan, di hujung sms nya tertaip.. " miss u syg!" .... aduh! jatuh cinta sekali lagi..
;p



.................................................

seronok sebenarnya melayangkan kata-kata di hujung jari pada blog ni...
semakin lama semakin laju sebab ada saja yang terlintas di kepala..

...............................................

tadi makan mlm kat hotel ni tak best sangat.. tapi makan la juga isi perut.. Alhamdulillah.. kenyang juga.. syukur... :)

..............................................

oklah.. buat teman2 yang sudi berkunjung ke sini.. terima kasih aku ucapkan! aku sangat hargai.. tu sebab aku gagahi juga untuk kemaskini blog hari ni.. kerana ku tahu ada yg di luar sana yang sudi berkunjung ke sini.. nah ini untuk kamu ya! :) kerana dirimu begitu berharga.. hehehehe...

terima kasih..
:)

IringJeling: I love u! :)

7 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

kemsalam kt mak kt kg ye..ckp i xdpt balik mgu ni..kene outstation!

haha!










kata kamen kepada jiran makcik die

LyNn HaMzAh said...

jb...kat ner nie kella? kalau ada masa contact arr kak lynn...kak lynn kan stay kat jb...no hp kak lynn - 0137660226...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

jgn lupe panaskan makanan tu ye hubby..


=))

LYaFRINA said...

kella k johor yer.. rindu kat kella.. tunggu kella tau... lya kembali ni..

aritu ada x kella kol lya?? sbb fain gtau kella @ ella.. jd lya confius plok..lya nk kol balik tp bkn no hp.. jd serba salah pula...

Ain said...

kella buat apa kat jb, lawan badminton erk...

gud luck dear, KELLA BOLEH!!!

take a gud care....

Anonymous said...

tlg bwk balik abg ipar aku kat johor nuh
miHhhHahahhaha

Diela Zaimi said...

salam kella...
selamat berkenalan...
selamat menyambut ramadhan al-mubarak...
;)


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker