Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, July 19, 2010

Ramai Yang Sayang.. (^_^)

mana-mana aku jalan2 ke blog hari ni, byk terjumpa entri tentang Lya!

terdetik di hati.. ramainya orang sayang Lya.. betapa dia sangat disenangi ramai... :)

Orang baik memang disayangi ramai.. bila ianya melibatkan hati.. tak siapa boleh menghalangnya.. syukur..

ramai yang mendoakan Lya semoga cepat sembuh.. Alhamdulillah...
tak kurang juga yang memberikan kata kata semangat mengharapkan kesihatan Lya seperti sedia kala..

Lya sungguh bertuah..
dan juga aku salah seorang yang sayang Lya .. :)

sama sama kita terus menerus doakan untuk Lya dan keluarganya.. moga segala simpulan kesulitan terlerai jua..

untuk ketahui lagi tentang perkembangan terkini Lya, boleh ke link:

ASHA

Kak Ain

ZATY

IringJeling:Buat baik di balas baik.. :)

6 comments:

Frodo Baggins said...

salam ...
lya sakit apa?
semoga beliau cpt sembuh ..

LyNn HaMzAh said...

betul tu...buat baik dibalas baik...kak lynn sayang semua kawan2 blogger...kella pun kak lynn sayang juga...hehehe...

Ain said...

akak saaayang lya...

saaayang kella jugakk....

ni. no. phone lya (017-9214316)....

cuba la call lya, dia mesti terharu nanti....

fazRul said...

elOw..;)

semoga dy cepat smbuh..


psstt..gmbr dlm entry A,B & C..mnarik lar..ader gaya seorang pro..seyes tau nie..hik3

agpun,pdulikan jer kata org..jnji kiter tau yg terbek..tp bab perli 2 mmg makan dlm..rasanya mmg ketat kot..hahaha

kella said...

Frodo: dia kena serangan jantung dan dalam masa sama kena sawan, sbnrnya lya sakit jantung dah lama, tengah kumpul duit nak buat pbedahan.. hmm

K Lynn: trimass.. sis... masih ada yang sayang rupanya... kita sayang sayang k! :D

K AIn: terima kasih.. bahagia rasanya... :)) i lap u too... :D
tq kasi no lya, nt kita nk cuba kol dia..

Fazrul : amin.. doakan dia..

terima kasih.. memang rasa ketat semacam yerk! hohoho..
ala.. tapi apa ada kes kan.. lakukan yg terbaik aje.. tq.. :)

Mimy Hamid said...

sian dia...moga dia tabah..amin

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker