Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 15, 2010

Aku sedang mengalami kemerosotan..

Entah macamana nak mulakan..
namun, telahpun dimulakan.

Entah dimana salahnya apa silapnya..
kemerosotan telah berlaku terhadap diri aku dalam berblog!
aku nampak itu
yelah walaupun cuma picisan, tapi dulu aku rasa cam sedap sedap je nak berblog!
tapi sekarang?
........
aku seperti hilang arah..
tak keruan
tercari cari
terpinga pinga
terkinja kinja!
wehh!
aku serius ni bah..

weh.. betul weh..
aku ada menda nak tulis..
rasa cam byk gak idea nak curah mencurah kat ruangan percuma ini!
tapi 'jari jemari' dah tak berapa mahu berdansa!
dek kerana 'hati' yang tak berjaya menarik 'minda' menjadi cergas semula!
hmmm
paham ke? ntah..

aku perlukan satu lontaran, untuk menganjak paradigma neh.. (cheh.. ayat...)
mood slow giler.. mata jadi kuyu..
jiwa bentak.. meronta royan..
semangat hampir tiada..
langkah lansung longlai..

hmmmmm...

hmmmm...

hmmm...

hmm...

kecik besar kecik besar je aku nampak blog neh..

bantu aku?!

















sesat agaknya aku nih...

namun aku masih mampu tersenyum ya... :)

6 comments:

Kujie said...

masa untuk berhibernasi kot....spesis beruang kan..hehehe

ala..benda biasa je ni...kadang2 pun kak jie rasa gitu juga

angin kuskus dtg...langsung hilang skil

alvin takda umah harga 8juta said...

sama la..
gua rasa apa lu rasa..
jadi skunk wa google2 cari bahan utk kasi otak cardas..

Pelatt said...

pesal lu nie?ok ke tak?

Ain said...

salam kella,

jemput jayakan kempen untuk lya....

Mimy Hamid said...

itu mmg standard jg blogger...takpe kejap je..pasni sure ko pulih balik...mood datang tak menentu..ko rehat2 baca blog orang lain..pasni ko ok balik..cayo ckp den

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

jari2 ko da jd malas..

suh jari2 ko excercise sket.


nt jari ko gemok, leh kene kencing manis, drh tgi, sakit jntung,..sian kan jari ko


so, excercisekan jari ko

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker