Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 1, 2010

Selamat Pagi Khamis: Melompat Lebih Tinggi!

Assalamualaikum, salam sejahtera.. :)

setelah cuti yang agak panjang.. aku kini telah kembali!
kembali kepada blogku yang lama telah kutinggalkan!
kembali jari jariku menari ke atas papan kekunci, kegirangan menaip huruf huruf sakti yang buat kamu semua bisa baca sekarang ini! :D (ayat...chee..)
kembali juga untuk menjenguk teman teman yang semestinya telah pantas dari aku..
melompat lebih tinggi dari aku!
hahaha.. jika anda gembira.. anda juga boleh melompat lebih tinggi! rasai keghairahan melompat! melompat itu seronok!! tapi tidak semudah itu untuk melompat! mahu saksikan acara melompat terlampau abad ini? ! (^___^)

~ bersedia untuk melompat!!~

si baju merah : aku akan lompat setingginya!
si tudung itam: geeee.. buleh ke aku lompat ni! geee...



~ get set....!~
si Baju merah : inilah saatnyaaa......!!!
Si tudung itam: ishhh... malu pulak nak lompat!

~GO!~

Si baju merah: Lihat laaa duniaaaaaa!!
si Tudung itam: urggghhhh... ini saja yang ku mampu.. ku berserah..


~ sekali lagi!~
si baju merah: cepat amik gambar!!!
si tudung itam: rasa cam mahu kentut.... ;p


( sekali si tudung itam telah kasi satu tendangan belakang super saiiyaa yg sweet menyebabkan si baju merah terpelanting berterbangan.. )
Si tudung itam: amik kau nahhh...!!
si baju merah: oh.. tidak...!arrgghhhh....
*tq nabilah! ;p


Si baju merah :ahhhh.... biar ku melompat sendirian! lebih puas! yaaahhhhh....

IringJeling: mereka ini.. di masjid pun mahu lompat lompatan! ishk.. iskh.. ishk.. tukang amik gambo pun sama 2x5! :P

11 comments:

Mimy Hamid said...

lompat selagi leh lompat...jatuh bagn sendiri yerk..eheh

Wanita Mutalib said...

lompat dek lompatttt :)

Farid MOFASAD said...

woi!!

shah alam???


apa buat?

kalau rajin roger2 la wa...


leh datink~

waka waka eh eh!

kella said...

mimy: iyo lahh... :)

Wanita mutalib: hehehehe.. adik2 memang suka melompat!

Farid: farid, patut la aku seperti melihat kelibat kau di suatu sudut di shah alam itu hari tu... oooo..

LYaFRINA said...

hehehheehe.. welkem back..
main lompat2 katak kat air pancut..romantiknya couple ni,,

kella..blh join contets y JUMP2 tu..lya pon nk melompat utk contets tu.. hehehee

nabilah_2908 said...

melompat dgn lebih tinggi...hehe..

suka dgn gmbr 2nd last...

seolah2 si tudung hitam telah back kick si baju merah dgn kuatnya...hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PAHIT AKAN MANIS AKHIRNYA

kella said...

Lya: mereka tu adik beradik yang suka melompat! oh ada kontesto ka? boleh cuba! tq lya!

Nabilah: haah la.. betul la gamba tu... nak tukar dialog la cam tu! boleh ya! amik idea nabilah! :D
peace..peace..

kella said...

Lya: mereka tu adik beradik yang suka melompat! oh ada kontesto ka? boleh cuba! tq lya!

Nabilah: haah la.. betul la gamba tu... nak tukar dialog la cam tu! boleh ya! amik idea nabilah! :D
peace..peace..

ardinihumaira said...

nak lompat sekaki! hehe

Ain said...

tetiba rasa nak lompat jugakkk....

lompat katak boley????

hahaha....

kella said...

Dni, sekaki je tau! sekaki je.. sekaki jee... sekaki jeeee.... :

Kk Ain: lompat katak chumel.. teringat dulu2 kena denda lompat katak! ohh.. teringat.. :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker