Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 7, 2010

PEMBULI YANG DIRINDUI !

Ini adalah entri bergambar!.
~ huhuhu... si pembuli paksa aku pakai corong ni buat helmet! katanya sepadanlah dengan aku.. huhuhu..siap suruh aku posing maut lagi! waaa...~

~ masa ni zaman ...Bonnie and Clyde! paksa rela aku menjadi penyamun di rumah sendiri! kantoii ! ~


~ kesian dak Kuntum! sian.. dia pun jadi mangsa buli! "nganga kuntum, nganga, baru cantik!" ngaaaaaaaaa....~

________________________________________________________

hiii... walau apa pun..
hari aku hari ini penuh bunga pula bila membaca status di FB nya berbunyi;

"Coming back home soon, cant wait 2 b back in her arms again. :-) "

'her' tu mesti merujuk pada aku kan?! geeee... dalam hati tetiba pula ada taman! cheee..

si pembuli kesayangan aku ni, bakal pulang! lamanya dia ke luar stesyen! sehari bagaikan setahun pula rasanya! hehehe..
baru tahu rindu ya! selama ni suka buli orang! hihihi...
aku pun rindu! ngeh ngeh..

~ dragon ball: bergabung!!!~


~ inilah muka si pembuli! bersembunyi di sebalik topeng lelaki besi!~
IringJeling: InsyaAllah dia akan sampai awal pagi esok, semoga perjalanannya selamat, dilindungi dan dipermudahkan oleh Allah. Amin.

16 comments:

ardinihumaira said...

semoga beliau selamat sampai, amin ^__^

Lelaki Ini said...

romantik sgt2!!!

nabilah_2908 said...

ala..ala...sweetnya...rindu eh..? hehehe... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARTOON & ME

ciK LyndaWawa igUana said...

ehem2..phewit..hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

ehem2..phewit..hehe

kella said...

Dni: amin.. insyaAllah.. semoga selamat lah sampai hendaknya.. tengkiu! :)

Lelaki ini: sekali sekala saje dia begitu! selalunya tidak pun.. itu yang terasa lebih bunganya! heheh

nabilah: hihi :')

Cik Lynda: dia selalu jugak buat phewwwet tau! 'aku amy' katanya! hehehe.. cam tahu tahu.. :)

Farid MOFASAD said...

ngah carik topeng patung sinchan


mana nak dapt?

kella said...

farid, mai umah aku.. byk topeng! topeng orang minyak ko nak tak? geeeee

sI tEDI said...

berapa lama tak jumpa dia? :))

Kujie said...

wah..suweet suweet saja...

Nadine said...

Awwwwh, sweet :)
Hubby you outstation mana, Kella? Mesti tak sabar mau jumpa kan. Hik..hik.

U know what, masa I go through your entry ni, dlm hati I ckp sebijik! U tau, dr bercenta sampai skang my hubby suka SGT paksa I posing pelik2/kelakar utk dia tau! pakai mask topeng besi tu pun ade. ehehe...

Redbloodsnow said...

hehe...tersengih lak zie bc post nih...hikss. Btw, pic dragon ball bergabung ala² uols tuh mencuit ati lah...ailikeee :)

kella said...

Tedi: gaya cam lama kah? ala.. dia pergi urusan kerja, baru seminggu dah gelabah! ;p

Kak Kujie: semanis kurma lah hendaknya.. AMin.. :)

Nadine: haah! memang.. tak tahu apa perasaan mereka sebenarnya buat begitu ya? mungkin ingin menghibur hati mungkin! tapi syok juga, sebab tidaklah kehidupan itu mendatar sahaja.. yelah.. sapa lagi mangsanya kalau bukan kita kan? ceriakan hidup anda!! :D

Zie: tq! ini baru antaranya sahaja aksi2nnya! hehehe.. idea dragon ballz itu adalah ideanya! dia itu memang.. selalu buatku tersenyum.. :)

LYaFRINA said...

waa.. si pemuli kesayangan mau pulang..lps ni.. kena buli lg.. hehhehee.. bestnya tgk semua pic..sempoiii..

pic y penyamun tu..samun aper r???

kella said...

Lya: sebetulnya rumah kami kena sembur nyamuk..sesak idung ni! bahaya hidu tu! makanya! itu sahaja caranya! hehehehe...

Mimy Hamid said...

laki ko outstesen mana wehh

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker