Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 29, 2010

Gambar Paling Mahal setakat ini (^o^)

Sebelah badanku di Perak dan sebelah badanku di Pahang!
tak sampai sesaat aku ke Pahang dan sesaat kemudian melompat ke Perak!
hahaha... aku ada, kau? ada?
hihihi,
upss! takmau takbur.. dosa!
gambar ini di ambil di puncak Brinchang Cameron Highlands!
dan hanya yang mampu sahaja boleh sampai ke sini!
huahuahua.. garisan itu adalah betul2 sempadan 2 negeri itu!
aku sudah sampai.. kamu?

8 comments:

Amieynna Amin said...

wah..
memang mahal tu..
siap ada tulis lagi..
menarik2...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

pergh.tp aku lg hebat..smlm aku amik gmbr sblh kt johor sblh kt perlis..

hahaha

ZR said...

ehhh kena saya tidak berjumpe dgn nie...aaaaaaa

Rohani Hashim said...

wohooo sronok o, brade dia dua negeri pd waktu yg same hehehe

Miss Izah Mohamed said...

belom lg.... huhu
kat mane pon xtau.. xjumpe.. adeh2

Nadine said...

pheeeewit! mmg mahal gamba tu. bkn saja sbb garisan sempadan, tp sbb cik model yg sungguh comel tersenyum :)

kella said...

Amieynna: hehehehe.. best tau.. :)

Kamen: hah? camano tu weh.. ko jadi raksasa beso boleh ler kot...kihkihkih..

kazaztan:dah pegi ya? itulah.. org2 tertentu je boleh ceroboh tempat nih.. hehhehe

Hany: ya seantara.. :D

MIss izah: kat cameron nih...gunung brinchang! sejukkk... gigil je! :D

nabilah_2908 said...

wah....best nya....

saya belum sampai lagi.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AWSOME PHOTOGRAPHY - PART 2


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker