Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, July 6, 2010

Rezeki Berblog: Terima Kasih MzHany!!

Sebenarnya lama sudah ku mahu postkan entri ini,
sebab bulan lepas dapat ni!
tapi hari ni baru boleh upload gambar!

Rupanya berblog ini sangat best!
dapat ramai kawan!
dapat byk info!
dapat kongsi cerita!
boleh dapat duit..( tapi aku belum penah lagi.. )
boleh masuk kontest, kalau menang dapat hadiah! ya aku penah menang satu kontest awal tahun ritu!
dapat isi masa terluang, dari dibuang menpot pet pot pet.. huhu..
dan terbaru..
dapat makanan!!!

terima kasih pada Hany!! kerana sudi kasi kuih kering ini!
import dari pantai timur nih!
susah-susah je Hany post ke sini!
wehh.. bukan senang wehh.. orang nak susah siapkan, nak bungkus lagi, nak hantar ke pejabat pos lagi! nak timbang bayar berapa lagi..
uihhh... Terima kasih tak terhingga kerana susah begini untuk hantarkan ini!
Terima kasih.. murah rezeki aku dapat makan ni dan murah lagila rezeki si Hanny yang bermurah hati menghantar ni!
Aku sangat2 menghargainya!
ketahuilah!


IringJeling: korang ignorekan aje meja ku yang bersepah2 itu! huh!

8 comments:

Farid MOFASAD said...

best merapu dengan ku?

>>__________<<

~aSFaLiZa~ said...

sedap nya. opismate dia ni tak dpt pun...huhuuu. jelessshhhh

azila said...

btol..btol...setuju. ..:)

suamihanyisterizuki said...

ameen...smoger sama sama murah rezeki...;)

nabilah_2908 said...

oh..bestnya...nk sikit boleh..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAH GUNA

LYaFRINA said...

mmg best bblog.. hilang tension.. dpt bkongsi cerita & ibarat diari siber untk masa depan.. bila kt baca balik, msti blh ingt peristiwa y lps.. n paling best dlm tmbah kenalan y best2 mcm kella..

Mimy Hamid said...

mcm sedap je..nk rasa sikit

kella said...

untuk pengetahuan kamu semua di atas! hari ni 8hb Julai 2010, baru aku dapat komen2 ini! baru tadi dia keluar weh.. then baru tadi la aku m publishkannya! ntah masalah apa..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker