Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 14, 2010

Karbon Dioksida!

2 orang kenalan baru, menaiki sebuah kereta menuju ke destinasi yang tak pasti..
mereka masih dalam sesi kenal mengenal antara satu sama lain..

kemudian, terbau-bau sejenis bauan..melayang2 di hidung masing2

masing2 saling berbauan, tetapi masing2 senyap sahaja!

tapi baunya! makk aiiii!

tiba-tiba!

si A: eh, saya terkentut tadi, ada bau tak? kalau ada bau tu memang kentut saya! saya tak sempat nak tahan! terlepas!...

si B: eh.. ye ke! oh... errr.... laaaa.....

si A: maaf ya ...

si B: hehhehhehe... takpe2, bagusnya! tak pernah jumpa orang yg tetiba ngaku kentut!

si A: yelah .. baik saya ngaku je, sebab dalam kereta ni, kita berdua je, dah tentu2 saya yang terkentut, sb ada bau pulak tu! hihi.. walaupun saya diam2 u mesti tahu saya yang kentut!

si B: hahahahaa.... dan
si A pun gelak sakan jugakk..

Si B : ( sebenarnya aku pun kentut sama tadi! kebetulanlah pulak! nasib baiklah dia ngaku dulu!) ish! patut la bau kentut power semacam je!! 2 org sekali kentut! tapi ....entah entah dia tak kentut lansung! saje nak test aku, nak tengok aku ngaku ke tak! ishk!)

si B terbeban sudah...

IringJeling: ini ialah kisah benar yang baru dikongsi tadi! oleh si B... hehehehe... dia dah tak keruan pulak! huhuhu








9 comments:

myQza said...

paduan 2 kentut!!

wow!!
ekekekekeekke

ardinihumaira said...

miahahaha... ada tau orang jenis tu yang nak test kejujuran kita...

Rohani Hashim said...

a'ah kan dni, mesti ade org cmni...

NomborSebelas said...

wakakakaka...hampeh punya mbr sama mbr..hahahha




http://nomborsebelas.blogspot.com/

. said...

hahaha... lu mesti kentut bau anggur! gua tahu lah... jgn tipu...








pssssttt...
* nak tanya.. blogger2 mana best? boleh bagi link diorang tak? gua nie budak baru. mencari - cari mana blogger yang leh masuk kepala gua nie

Ain said...

ada rasa nak pengsan tak???

hehehe.....

so far lya masih kat icu hospital kemaman....

akak belum sempat melawat lya lagi, tapi dari citer teman2 blogger yang dah pergi jenguk lya, keadaan dia sangat lemah....

akak tak berapa pasti penyakit lya yang sebenarnya, tapi dia ada serangan sawan....

nanti akak update ya....

nabilah_2908 said...

hahaha...jujur betul si A tu kan..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KERJA & BLOGGING

ct_nurmarlissaa said...

huhuhuhuhu...hampehhh....

Mimy Hamid said...

hahaha...aku ada kisah pasal gas karbon ni...dengan megat lak tu..malu aku wehh...malusssssss..hahaha kan akud ah gelak


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker