Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, July 1, 2010

Dinner!

Selamat tengahari!
tajuk Dinner pula!?
Nak celoteh sedikit tentang makan malam yg ku hadiri minggu lepas!
Makan malam yang banyak kelainan dari dinner2 yang lain..


~makanan ku di awal majlis.. kontrol..kontrol..sikit je amik! ;p~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

seperti biasa aku suka perhatikan setiap gelagat manusia.. dan orang lain pun melihat gelagat aku juga!
(oh.. sebab itu aku harus berhati-hati.. oh kepada manusia lain yg tak berhati-hati tu.. nasibla terkena komen dariku! geeeee..)
Ku perhatikan kaum sejenis aku sudahlah..
kalau ke majlis 'Dinner' huuuh... SAKAN! sampai nampak sAkai!
ok,

orang tua nak lebih nampak muda, makanya mekapnya perlu menyerlah, makanya terjadilah muka2 yg nampak cam pelik, sebab telah ditimbun bertimpa2 bedak dan warna-warni ceria di mukanya! aduss.. aku ada terlihat, dek kerana hidungnya yg tak berapa mancung kot.. lantas melukis ditepi hidungya , ala.. garis panjang supaya kelihatan hidungnya seperti mancung, tapi dia telah over dose! makanya nampak berbelak! adusss malu aku, nak aje aku pergi tegurnya, tapi teman ku melarang..

dengan rambut berkaler.. pakaian ketat.. aduss.. makcik.. makcik..kalau pakaian sopan, berbaju kurung pun cantik sangat.. apatah lagi..bertudung lagi cantik tau makcik.. hmm tengok pula cara berjalan, aku kesian..

pastu yang muda pula mahu berseksa seksi.. uhhh...mekap memang da bomb la.. baju jarang2.. kain belah2...baru nampak asset berharga.. kalau tak orang tak tahu kita punyainya..

oh.. tidak terlepas pula yang berbadan gempal.. aduss.. aku tak sanggup untuk melihatnya, pakaian sendat menjolok bijik mata! kenapa? tidak nampakkah atau sengaja, atau sebagai motivasi untuk diet? sengaja bersendat kerana motivasi untuk kurus? ohh.. sedari lah wanitaku..






dan tidak terlepas untuk wanita mengandung, waduh.. aku terjumpa 2-3 ibu mengandung, sarat, kerana perutnya agak besar.. tapi memakai baju kain lembut yang membentuk tubuh, jarang, ketat.. oh.. setiap yang berbonjol akan terlihat..

huhh.. mengeluh aje aku melihat persekitaran di majlis itu.. macam2!

lagi kelainan pada dinner ku kali ini:
makanan yang terlalu byk! sampai tak sempat berebut!
sebab...
semua dah chow awal.. tinggalku terkebil kebil seorang diri.. temanku byk urusannya.. maklumlah pihaknya yang menganjurkan majlis ini makanya dia agak sibuk



tengok meja dah kosong.. tinggal aku sahaja.. :) menguasai meja itu.. hihihilepas diorang blah, ada 2-3 hidangan lagi tersedia.. burrrppp... aku pun kekenyangan sudah..

lagi kelainan;
Pastu tak semena-mena, seorang teman sebelah meja terkena sawan
aduhhh.. tak sanggup ku lihat
kasihan sangat
tapi nasib baik mereka sediakan kumpulan bulan sabit di situ! makanya terbela la orang yg kena sawan tu
kesian sangat aku tengok dia!
matanya terbeliak, mereka letakkan towel dalam mulutnya kerana takut dia tergigit lidah
oh tak sanggup lihat lebih lama..

(nanti aku nk findout, apa sebab2, punca, cara tangani sawan ni, dan buat entri tentangnya)

Lagi,


ada Anak Pak Zain datang menghiburkan.. dia duta (apa ntah) di situ dan sekaligus buat persembahan juga.. :) suara dia best! ngeeehhh... :D

Lagi,
aku suka amat dengan silingnya kat atas..
terbayang telentang di tengah padang.. melihat kelip kelip bintang di cakerawala yang terbentang luas..




Lagi,

~cupscake yang comel bertimbun2 untuk ku.. hehehe.. siapa suruh kamu pulang awal? hihihi..~

Lagi,


part ini sangat best!
goodies.. 5 bag? 5 album, 5 note book, 5 mineral water, 5 kad 'holder', 5 pen! rezeki jgn di tolak.. :) ngeehhh..


~ org penting.. ~

di tengah keboringan menunggu majlis habis, aku teringin mensnap gambar sendiri..
nah.. hasilnya...


~ penuh kesabaran aje aku ketika ini..~

IringJeling: entri ini ialah entri minggu lepas lepas 22hb Jun 2010, baru habis taip hari ini..
tak sempat,
dah berbau basikah? :p

5 comments:

ZR said...

cup caketu mmg sgt comel..& untung ye dengo anak pak zain nyanyi live...

ct_nurmarlissaa said...

huhuhuhu...sungguh bertuahh kamu...anywayy yg terlebih tuee..mai panjang kan ke k.mas...at least dr membazirr dapat pahala..huhuuhuhuhu...

nIsYa said...

orang yang takde adab berpakaian memng menyakitkan mata

kella said...

kazaztan:hihihi comel sampai sayang nak makan.. tapi makan juga.. ! betul anuar nyanyi malam tu cam kena aje.. cam perfect.. hoho

K mas: hihihi.. cuti lama sangat ritu kak mas.. yang terlebih jadi tak cukup lak! hehehe

nisya: hmmm tahan mate je nisya.. sabo jelaa... :)

ardinihumaira said...

cupcakes tu cantik! :)


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker