Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, July 6, 2010

K.O.S.O.N.G!

heheheh.. saja mau mengadu kat blog..
aku tahulah blog picisan ini bukan ramai pengunjung nya!
namun aku hargai setiap yang berkunjung ke sini!
setiap yang tinggal komen akan buat ku bahagia! hahaha...
tapi,
tapi,
..

hari ni takda satu komen pun weh.. sedihnya!
pagi tadi aku belum sempat nak menyinggah ke blog kengkawan, tak sempat,
mungkin sebab tak blogwalking kot..
tu pasal takda komeng komeng masuk!

tadi lunch, baru sempat nak jalan2...
eh, ada beberapa blogger punya kotak komen juga k.o.s.o.n.g!
yang femes emes pun kosong,



hmm.. fikirku mungkin ada masalah la ni kot.. (cheh.. harapan konon ada org komen la tu..hihihi.. perasan pulak! )


tapi takpe... teruskan sahaja gembira dengan blog sendiri dan gembirakan blog orang lain juga!

chow! peace all! (^__^)

IringJeling: catat rekod nih! hari ni sahaja, takat ni, aku dah publish 5 entri! (hahahahaha... banyak entri, tapi tiada orang mahu komen! kesiannn ... )

7 comments:

LYaFRINA said...

oloo kella.. jgn sedih2..kat n3 sebelum ni pon lya ada leave komen.. tp blogspot mmg ada poblem harini.. ntah aper poblemnya.. kat lya pon just ada 1 komen j.. xtaula..kot2 mmg sorang j y komen..

**kella tiap kali kella update lya slalu terjah n leave komen tau..kecuali ada hari2 y lya x smpat nk menerjah tu.. huhuhu.. smile :)

ZR said...

dah ada komen kan...eheheh iyer la..bergembiralah dgn blog masing2...

ciK LyndaWawa said...

saya pun same....blog memang ade masalah sekarang...

LyNn HaMzAh said...

hari nie bz sket la...kesian la dia x der org komen entry...

nabilah_2908 said...

blogspot bermasalah...tk boleh publish komen...jgn la rasa sedih...

jom ke APA KATA HATI pulak,
KISAH DD & DUITNYA

kella said...

LYA, KAZAZTAN, CIK LYNDA, NABILAH, KAK LYNN! TERIMA KASIH, GUE SAYANG SEMUANYA! TERIMA KASIH SUDI SINGGAH YA! GEMBIRA DENGAN BLOG INI KERANA ADA KAMU KAWAN2 SEMUA! :)
MARI KITA POSITIFKAN DIRI DAN SENYUM SOKMO!

CHEERSSS..

Mimy Hamid said...

mmg problem la bab komen...mcm biskut..kejap ada kejap takde


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker