Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, July 20, 2010

Pejam Celik..Pejam Celik

entah keberapa ratus juta kali dah pejam celik pejam celik..


syukur.. hari ini masih diberi kesempatan menghirup udara dan masih diberi kesempatan ke atas nyawa yang sementara ini... ...sedang ada yang terkujur..menanti Munkar dan Nakir..

Syukur atas rezeki pagi tadi, 2 keping roti bakar dengan telur bersama milo panas..... sedang ada yang bertarung untuk mendapat hanya sekeping roti!

syukur atas kesihatan yang diberikan hari ini..... sedang ada yang ketika ini berperang dengan kesakitan...
ya Allah... !
aku tunduk...

syukur pada mu!

Ya Allah.. aku tunduk..
malu..
........................................
Betapa aku yang sentiasa tak sedar dan tak bersyukur! dalam sedar atau tidak.. begitu banyak nikmat yang Kau berikan ya Tuhan ku..
Aku malu...
setiap hari, setiap detik dan saat begitu byknya nikmat kau berikan padaku.. aku terus terusan menerimanya tanpa syukur pada setiap hela nafas itu .....
Ampun kan aku..Ya Allah..

aku sentiasa alpa dan lupa..
namun kau tetap beri peluang!!



syukur..
Aku bersyukur padaMu...

11 comments:

ardinihumaira said...

huhu.. dni juga kadangkala alpa.. leka dengan dunia... manusia memang begini... mari kita muhasabah diri...

sI tEDI said...

syukur,
di beri makana dan minum tanpa perlu meminta2 dan menagih simpati :)
syukur!

Farid MOFASAD said...

syukur!!!

nabilah_2908 said...

owh..n3 ni menyentuh hati...

marilah kita sama2 muhasabah diri...

jom ke APA KATA HATI pulak,
HADIA DI HARI PERKAHWINAN MU

ct_nurmarlissaa said...

Ya Allah ampunilaah kealpaan dan kelalaian ku.......insaff sebentarrr....

LyNn HaMzAh said...

syukur alhamdulillah...
semoga kita semua mendapat rahmat dariNya...

~aSHa~ said...

selagi kita bernafas selagi itu kita diberi peluang untuk membetulkan apa yg kita terlupa nak betullkan..

insaf seketika....malu pada diri sendiri...sob sob...ku ingatkan pada diri sendiri jugak ni

Nadine said...

Alhamdulillah,

syukur diberi kawan yg slalu mengingati diri ini. Thanks dear.

xoxo! :)

sI tEDI said...

kella,
BE tu nasib2 jek.
kalau ikutkan kalau pengunjung kita byk dan rajin update hari2 dapatlah.

tapi skarang ni aku tgk, blog yg 2-3 komen, dah rata2 pengunjung tak sampai 100 perunik pun dpt sampai 3-4

aku yg pengunjung konsisiten pun dapat 1 jek. dulu mula2 mewahlah juga.

sbb tu ramai blogger2 otai pasang iklan innity jek. :)) merajuk dgn nuffnang. ekekekeke.

Mama Hanim said...

Alhamdulillah..

tq utk n3 yg bagus..

ciK LyndaWawa igUana said...

syukur.......=)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker