Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, February 2, 2011

Selamat

Alhamdulillah...
aku semua telah selamat sampai ke kampung ni.. :)
pagi tadi mama buat nasi goreng, siap ada kuih kosui dan kek cokelat lagi...
lembutnya kuih kosui mama... :)

esok lusa nak makan nasi berlauk, nak makan nasi kerabu puas puas! hohohoho...

macamana cuaca kat tempat kawan kawan semua?
kat sini Alhamdulillah.. cerah..tapi sekarang kan cuaca tak menentu.. selalu je hujan..
aku turut bersimpati pada mangsa mangsa banjir, terutama di negeri Johor..
anggap lah ini sebagai ujian dari Allah pada orang orang yang mempu menghadapinya..
segalanya ada rahmat disebaliknya..

-----------------------------------------
kat rumah ni semua ada.. kecuali adik ku 'abang', dia baru je balik minggu lepas.. cuti TBC ni dia tak dapat cuti dah...

ni diaorang semua sibuk dok memuat turunkan 'skype' ! teruja menggunakan skype sebab selama ni kalau guna YM kan videonya seperti tak jelas.. kabur.. slow motion macam jalan kat bulan je... tapi skype tu ok! jelas.. :)
so marilah ramai ramai gunakan Skype bak kata OPRAH, Easy, Simple, and its Free!
pengaruh Oprah sebenarnya aku ni.. :)
(sambil tengah taip ni tengah dok gelak sakan! depa yang teruja menggunakan skype yang boleh dipelbagaikan rupa kita! jadi macam lucu lucu semuanya! hahahah....)

YaAllah.. baru perasan! rupanya mama ku keseorang sahaja sedang memasak di dapur tu!
kita dok sakan gelak2 kat luar ni! pinggir mama sorang2 kat dapur tu!
ishhh.. tak boleh jadi ni..
nak kena pegi dapur lah jap!

nanti kita sambung lagi ya...
aku sedar yang aku tak sempat nak ziarahi kawan kawan lagi ni!
jangan risau ya! aku akan ziarah.. insyaAllah.. :)
jangan pernah ingat yang aku telah melupakan korang ! ingat..

9 comments:

nabilah_2908 said...

wah....dah selamat sampai yer...seronoknya.. :)

selamat bercuti... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENTARI MUNCUL LAGI

Kakzakie said...

salam kella,

sama je kita. bila kumpul adik-beradik mulalah keluar macam-macam cerita. boleh than sampai pagi tu....

ardinihumaira said...

wah dah balik rumah.. hehe selamat bercuti!

Adinda Amy Sensei said...

salam kella...

apa khabar?
moga sehat selalu..
:)

mzhany said...

kella,jeles dah balek kampun...jelesnyer...hany esok pagi baru gerak tau.

eh add hany eh kot skype, bleh sembang2, ni id rohani.mtsb

Panglima Muda said...

cuti panjang ke....seronoklah tu

My Special Mall said...

bagus ler kalu kella sedari yg maksu sorang kat dapur, siapkan makanan utk ahli korga termasuklah kella. sedih tau sebagai mak siapkan makanan, tp anak2 dok lepak2 jer.... hu hu hu [maksu]

Nadine said...

Bestnya cuti panjang balik kg. Kitaorg ber3 tak sihat cuti kali ni, melepas nak balik kg. *sob*

Nasi kerabu..bestnya! Kella org pantai timur eh?

Mimy Hamid said...

aku dah selamat sampai dan balik dari terengganu ke KL..hhee bestt

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker