Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, February 25, 2011

Semak!

Semak!
suara bagai halilintar
menjerit jerit tersembur sembur!
terpekik pekik bagai orang gila!
bagai dunia dia yang punya

Lupa tentang orang lain ada disekeliling
lupa tentang orang lain yang juga punya hati
hati yang lebih kecil senang terguris..
tak semua hati ni sama
tak sama kasar macam kau
tak sama besar macam kau
tak sama busuk macam kau

jangan angkuh dulu
mungkin kau belum bertemu yang lebih 'super saiya' dari kau..
nah.. bila dah bertemu,
terimalah bahananya!
baru bertemu buku dengan ruassssss!

dari lantang, piching terus lari?
dari key ziana zain, terus ke key azwan?

semak semak.. tak pernah nak semak diri..
mungkin ini masanya kau semak apa yang semak dalam diri kau...


kau guris hatiku,
maaflah sebab rupanya kau baru tahu yang aku juga mampu bersuara..
nasib baik penghulu segala hari cepat menenangkan hati..


Astaghfirullah..

6 comments:

~aSFaLiZa~ said...

sabar je la kella. diam jek. jgn layan kan. huhuhu

Kazaztan Team said...

ape hal ye tu?

My Little Diary said...

bawak bertenang ye kella.... semoga ceria selalu

Kakzakie said...

Assalamualaikum kella,

Tenangkan hati dan beristighfar bebanyak. Serahkan pada Allah moga ada kesedaran padanya bahawa setiap manusia punya perasaan...

makdara TERdiva said...

apakate pergi sekolah kan dia balik? :P

LYAfrina said...

kella... tenangkan hati, lapangkan fikiran:-)

**
lya nk ucapkan jutaan terima kasih ats sgaa kata2 semngat & sokongan serta doa y ikhlas dr kella. lya xtau nk kata apa2... hnya air mata dpt mzahirkn segalanya :-)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker