Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, February 18, 2011

Hari Ini

Assalamualaikum,

aku sempat buka blog sekejap,
tapi bila buka, tiba tiba idea yang mencurah curah terus jadi kosong... kOsOng...OOOOO
tapi terus sahaja aku biarkan jari jemari ku ini menari nari dengan cara tersendiri di atas papan kekunci ini...
biar dia membawa diri sendiri..
mencari rentak yang sesuai...

oh ya!
ingat lagi aku pernah ceritakan tentang Tn Hj aka bos aku dulu yang telah bertukar ke tempat lain?
yaa.. hari ni dia datang! ada mesyuarat di sini!
aku rasa gembira dari awal minggu lagi sebab sememangnya dah tahu yang dia akan datang hari ni... tengok muka dia melangkah di depan pintu tadi sambil tersenyum.. cukup membuatkan aku gembira!
Dia adalah bos terbaik setakat ini.. :)
tadi dia minta belikan 'Rojak Bellamy', dia nak belanja kami semua di sini. Rindu katanya pada rojak bellamy.. lama tak makan..
takpe tn hj.. dah beli pun.. nanti dapat makan puas puas.. :)

ok, kan! bila rentak dah jumpa, menjadi je jari jemari ni menari...

aku sedang rehatkan otak seketika, banyak kerja kerja yang masih pending!
aku nak habiskan hari ni kalau boleh...
semenjak 2 menjak ni, kerja memang banyak sungguh,
biasalah, kerja ni takkan pernah abis, terpulang pada kita macamana nak mengolahkan masa tu!
jangan biarkan masa mengejar kita! nanti kita akan penat!
biar kita yang mengejar masa! tapi pastikan stamina cukup, persiapan semuanya lengkap!

untuk semua kawan kawan di luar sana..
selamat menghadapi hari Jumaat ini dengan baik..
barakah hari Jumaat ni.. :) semoga gunakan sebaiknya!

terima kasih pada yang sudi berkungjungan..
jangan terasa hati jika aku tak berkunjung balas lagi, InsyaAllah akan sampai juga, cuma ketika ini perlu selesaikan kerja kerja yang banyak ni..
(ada resepi yang perlu di update jugak dlm blog ni! :)

"Semoga kita semua sentiasa di lindungi oleh Allah... dan sentiasa berada di landasanNya..."

5 comments:

nabilah_2908 said...

byk ke keje tu..

bagi la sy sikit...minggu ni relax habis...samapi tk tau dh nk buat apa..

dok layan internt pun rasa macam serba salah je... ;)

pape pun..take care Kella...dlm sibuk2 tu..jgn lupa makan lak tau.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FAIRY TALES

My Little Diary said...

salam,

hai kella... sebut pasal bellamy, teringat ikan bakar kat jln bellamy.. hehee

ardinihumaira said...

x x dni tak kecik ati pon hehe..
hepi2 dear!

~aSFaLiZa~ said...

resepi apa tu kella. 1st time dgr rojak bellamy. best ke. huhuhu.. kot2 kella blh pos kat sini. nomnomnom

Adinda Amy Sensei said...

hai kella.....apa khabar?

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker