Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, February 23, 2011

Siapa Nak Aniqah?

Selamat Larut Malam..

ohh.. dah pagi pun la! :)

ada sesiapa yang belum tidur?... aku dah nak masuk tidur..
tapi sebelum tidur,
ada rezeki yang mahu dikongsi bersama kalian..
sebenarnya ini ialah ikhsan abbi ku...
thanks to Mr Zul! :D
dia ada bawa balik beberapa majalah ni, katanya berilah pada sesiapa kawanku yang mahu..!
jadi aku dengan senang hati lah mahu beri..
ada 5 lagi khas untuk kawan blogger ku!
tapi dimaklumkan awal2 tau.. ini ialah Aniqah yang bulan Januari punya...
tapi walaupun bulan lepas punya, pada aku, isi, ilmu serta info di dalamnya masih berguna pakai...

~ini muka depannya... weh.. siap ada kalendar tau.... huhu~

~ kat bawah ni pula adalah isi kandungan di dalam nya.. aku ambil dari aniqah.com ~


bagus juga buku ni tau, 'Inspirasi Muslimah Bestari'

So apa tunggu lagi...
macam biasa lah.. trade mark aku, siapa cepat dia yang dapat!
tak perlu le nak jawab apa apa pun kali ni...
tp yang paling penting, cukup lah sekadar blogger itu ialah follower aku!
aku sangat hargai semua follower ku :D

so, kalau nak, buleh la tinggalkan komen kat sini..
komen yang best best tau! hehehe.. gurau je.. :p

11 comments:

Citarasa Rinduan said...

kella..
kak ayu belum tidur lagi..
mata tamo lelap..

eik...wah..ada present utkku rupannya..hahahah (perasan!!)

atiqah ie majalah baru eik>>???
keluaran karangkraf gak ker??

kak Nak!!!

LyNn HaMzAh said...

kella...
kak lynn nak aniqah tu...
sejujurnya kak lynn tak pernah beli majalah nie...
pernah terbaca di klinik jer...
isi kandungan majalah nampak menarik...
pos satu kat kak lynn yer...

:: noremy bte rahmat :: said...

menarik isi kandungannya...

tak pernah baca majalah nie..

boleh beli nnti..

(^___^)

:: noremy bte rahmat :: said...

nak gak satu..boleh?
(sambil mata bercahaya mengharap)

ahakz..

kella said...

Kak Ayu: ya.. kita tahu masa masa terlewat mesti kak ayu ada punya! tektik untuk beri present ke kak ayu! ok! kak ayu emelkan alamat ya!

Kak Lynn: ok! satu untuk kLynn! :D memang agak menarik juga.. banyak info berguna... diutamakan pada muslimah... :) jgn lupa emelkan alamatnya pada kita ya, emel seperti kat entri di atas... :)
terima kasih k lynn..

kella said...

Cik Noremy: waahhh bercahaya sungguh mata kamu! okies.. satu untuk kamu juga! :)
nanti kasi le alamat... :)

:: noremy bte rahmat :: said...

wah....betul?

sayang awak manyak-manyak..

nie alamat ai..
(NOREMY BINTI RAHMAT,KEMENTERIAN DALAM NEGERI,BAHAGIAN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA,ARAS 3 BLOK D1 KOMPLEKS D,PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,62546 PUTRAJAYA)

guna add opis yer?

My Little Diary said...

wah3x....
nak jugakkkk....
nak baca sgt2x..'wasiat pedih utk isteri tersayang'...
:)

kella said...

Cik Noremy: ya dah salin alamat itu.. terima kasih :)

Rima:yessss.... satu untuk cik Rima kita! :D gembira untuk memberikannya kepada anda.. :) tolong emelkan alamatnya pada emel di atas atau, apa cara sekalipun...

hmm so, tinggal satu je lagi untuk diberikan!!! siapa yang cepat dia dapat! entah rezeki siapa.. :)

nabilah_2908 said...

sy tk pernh nampak lak majalah ni..or sy tk perasan..?

pengisian....hmm...macam best... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW : CITRA HATI ALIESHA KIRANA

:: noremy bte rahmat :: said...

dah terima majalah awak kella...

tq so much!

(^_^)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker