Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, February 10, 2011

Jawatan Kosong Terkini!

Assalamualaikum, Selamat pagi,
ini aku dapat dari Jawatan Kosong MyKerjaya. Jadi sesiapa berminat, bolehlah klik pada link yang diberikan di bawah itu.. mungkin dapat membantu sesiapa yang masih mencari pekerjaan atau yang nak tukar kerja baru...
mungkin ada tuah anda!

all da best! :)

------------------------------------------------------------------------

Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1
2. PEGAWAI KHIDMAT PELANGGAN GRED N17

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.miros.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=74e08fc9-225c-4211-8f26-632b0ee4c3ba&groupId=10124

BORANG PERMOHONAN
http://www.miros.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=ad36e1bc-e6fb-4974-97b4-05ca9d2683ac&groupId=10124

Tarikh Tutup : 18 Februari 2011
------------------------------------------------------------------------------------------------
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. PENOLONG PEGAWAI PENYELIDIK GRED Q27
2. PEMBANTU TADBIR (P/O) GRED N17

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.frim.gov.my/index2.cfm?menu=career-inner2

BORANG PERMOHONAN
http://www.frim.gov.my/download/BORANGPERMOHONANJAWATAN_FRIM.pdf

Tarikh Tutup : 14 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Pemohon adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Audit Negara, Cawangan Negeri Sarawak seperti berikut:

JAWATAN:
- Pemandu Gred R3

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.audit.gov.my/images/stories/2010KakChon/BORANG/iklan%20can%20sarawak.pdf

BORANG PERMOHONAN
http://www.audit.gov.my/images/stories/2010KakChon/BORANG/borang_jawatan%20kosong.pdf

Tarikh Tutup : 28 Februari 2011
---------------------------------------------------------------------------------------------
Permohonan adalah dipelawa daripada rakyat Negeri Johor dan Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi jawatan di Jabatan Kerja Raya Negeri Johor bagi jawatan-jawatan seperti berikut :

JAWATAN:
1. JURUTERA GRED J41
2. PENOLONG JURUTERA GRED J29
3. PENOLONG ARKITEK LANSKAP GRED J29

IKLAN JAWATAN KOSONG & BORANG PERMOHONAN
http://jkrjohor.gov.my/jkrjohor_gov_my/media/File/arkitek/iklan%20jawatan%20kosong.pdf

Tarikh Tutup : 18 Februari 2011
---------------------------------------------------------------------------------------------

Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
- PEMBANTU PENGUATKUASA N17 (52 Kekosongan)

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.sisa.my/cmssite/ppsppa/ejawatan/share/list.php

BORANG PERMOHONAN ONLINE
http://www.sisa.my/cmssite/ppsppa/ejawatan/index.php

Tarikh Tutup : 19 Februari 2011

----------------------------------------------------------------------------------------------
Permohonan adalah dipelawa dari kalangan rakyat Negeri Johor untuk mengisi jawatan berikut :

JAWATAN:
1. PENGURUS PENDIDIKAN, PENYELIDIKAN & PEMBANGUNAN PRODUK
2. PENGURUS PEMBANGUNAN PERNIAGAAN
3. PENOLONG PENGURUS PENDIDIKAN, PENYELIDIKAN & PEMBANGUNAN PRODUK
4. PEGAWAI PENYELIDIK
5. PEGAWAI EKSEKUTIF II (PEMBANGUNAN KORPORAT)
6. PEGAWAI EKSEKUTIF II (TEKNOLOGI MAKLUMAT)
7. JURUTEKNIK MAKMAL
8. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI)

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.jbiotech.gov.my/iklan/iklanpenjawatan010211-JBBC.pdf

BORANG PERMOHONAN
http://www.jbiotech.gov.my/borang/borang01022011-JBBC.pdf

LAMAN WEB
http://www.jbiotech.gov.my

Tarikh Tutup : 15 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. PENOLONG PEGAWAI EKSEKUTIF N27
2. PEMBANTU TADBIR (P/O) N17

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://cuepacs.blogspot.com/2011/01/iklan-jawatan-kosong-penolong-pegawai.html

BORANG PERMOHONAN
Permohonan hendaklah menggunakan Borang CUEPACS yang boleh didapati di Ibu Pejabat CUEPACS, Wisma CUEPACS, 34 A, Jalan Gajah Off Jalan Yew Pudu 55100 Kuala Lumpur.

Tarikh Tutup : 14 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. PEGAWAI PERUBATAN UD43
2. PEGAWAI BELIA DAN SUKAN S41
3. JURUTEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN U29
4. JURURAWAT U29
5. PENOLONG PEGAWAI FARMASI U29
6. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N27
7. PENOLONG KURATOR S27
8. JURUTEKNIK KOMPUTER FT17
9. PEMBANTU PERTANIAN G17
10. PEMBANTU PERPUSTAKAAN S17
11. PEMBANTU PEMBEDAHAN PERGIGIAN U17

IKLAN JAWATAN KOSONG & BORANG PERMOHONAN ONLINE
http://ewarga2.ukm.my/eiklan/peluangkerja.cfm

Tarikh Tutup : 21 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Pemohon adalah dipelawa daripada calon-calon anak Negeri Kedah, yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut di Pusat Haemodialisis Zakat Kedah:

JAWATAN:
1. Pegawai Kewangan
2. Jururawat Dialisis
3. Pembantu Dialisis

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.zakatkedah.com/index.php/jawatan-kosong

CARA MEMOHON
Pemohon hendaklah dibuat dengan secara bertulis dengan menyatakan keterangan lengkap peribadi (resume), kelayakan, pengalaman, dan disertakan dokumen/sijil-sijil berkaitan (hendaklah disahkan salinan sebenar) serta sekeping gambar warna berukuran passport kepada:-

DATO' SETIAUSAHA,
JABATAN NEGERI KEDAH DARUL AMAN,
ARAS 5, MENARA ZAKAT,JALAN TELOK WANJAH,
05200 ALOR SETAR,
KEDAH DARUL AMAN

U/P: BAHAGIAN AGIHAN DAN PEMBANGUNAN ASNAF

Sila tulis nama jawatan yang dipohon sebelah atas kiri sampul surat dan hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dihubungi untuk sesi temuduga.

Tarikh Tutup : 25 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

JAWATAN:
1. Penolong Jurutera J29
2. Juruteknik J17
3. Pembantu Akauntan W17
4. Pembantu Tadbir (Perkeranian / Operasi) N17
5. Pekerja Awam R1

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://pdc.gov.my/images/pdc_pictures/jawatan/jawatankosong1.pdf

BORANG PERMOHONAN
http://pdc.gov.my/images/pdc_pictures/jawatan/jawatankosong.pdf

Tarikh Tutup : 22 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Terbuka kepada Rakyat Negeri Terengganu sahaja.

JAWATAN:
- PENGHANTAR NOTIS GRED N3

IKLAN JAWATAN KOSONG & CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah dibuat secara online di: http://spn.terengganu.gov.my/

Tarikh Tutup : 28 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Permohonan adalah dipelawa daripada Rakyat Negeri Terengganu yang berkelayakan
sahaja bagi memenuhi jawatan berikut :

JAWATAN:
- Pemandu Gred R3

IKLAN JAWATAN KOSONG & BORANG PERMOHONAN
http://www.trglib.gov.my/v1/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=25&Itemid=378

Permohonan hendaklah dihantar ke alamat:

Pengarah,
Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu,
Jalan Kemajuan, Padang Hiliran,
21572 Kuala Terengganu.

LAMAN WEB
http://www.trglib.gov.my/

Tarikh Tutup : 17 Februari 2011
----------------------------------------------------------------------------------------------
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. Pekerja Am R1
2. Penolong Jurutera J29

IKLAN JAWATAN KOSONG
http://www.mdpontian.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=a1a92393-4f01-40b2-9b89-daf496e2234b&groupId=14333

BORANG PERMOHONAN
Semua permohonan hendaklah menggunakan borang permohonan jawatan Majlis Daerah Pontian yang dikenakan bayaran RM 1.00 (Ringgit Malaysia : Satu sahaja) yang boleh didapati dengan menggunakan surat berukuran 10cm x 23cm yang beralamat sendiri dan bersetem 80 sen atau mengambilnya sendiri seterusnya menghantar permohonan tersebut ke alamat:

YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH PONTIAN,
JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN,
(BAHAGIAN PENTADBIRAN),
ARAS 1,BANGUNAN BARU,
JALAN ALSAGOFF,
82000 PONTIAN,JOHOR

Tarikh Tutup : 11 Februari 2011

11 comments:

LYAfrina said...

nk try jugok.. nk sgt keje gov ni :-)

kella said...

cuba tau lya.. cuba je.. kita pun tingin gak kerja kerajaan tapi macam tak kesampaian je.. :)
takpe..kalau ada rezeki lya..mana tahu kan? semoga berjaya.. :)

pak long said...

salam...
memang bagus info macam ni....tahniah

Citarasa Rinduan said...

salam....
KELLA...............
wah...tahniah sbb kongsi info...nanti kak ayu nak warkan pada sepupu yang tak ada kerja


thanks sayang

~aSFaLiZa~ said...

kita pun dpt email yg sama. huhu. pagi ni dh try isi 1 form

Panglima Muda said...

aku ni dah tua.... ada ke orang nak terima kerja...

kella said...

Paklong: terima kasih.. yang baik kita kongsi bersama kan... mana tahu dapat memberikan sinar baru untuk seseorang itu.. :)

Kak Ayu ku: haa... baik la tu kak ayu.. hebah hebahkan.. mana tau kot ada reseki depa kan? :)

Asfa: ye? sama.. ramai kot yang dapat ni.. :) kita pun teringin nak apply gak, tapi belum start lagi... tengok masa free2 sikit leh le bedek.. :)

PanglimaMuda: tapi bukankah panglima ni Muda orangnya? panglima muda kan? :) hehe.. takpe..kalau kena gayanya.. mungkin ada yang terima lah... rezeki masing masing siapa tahu kan... :)

nabilah_2908 said...

thnks Kella..sbb sudi berkongsi...ada juga yg menarik perhatian...tp kena g ambil sendiri lak borang tu..jauh..huhu..

nk cari yg lain2 lak.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADIK OH ADIK

Kakzakie said...

Salam kella,

Wah... banyaknya jawatan kosong. Siapa kata susah cari kerja. Ha.... tu dia.....

kella said...

Nabilah: sama sama ya nabilah... haah.. banyak lagi pilihan yang ada di luar sana tu.. tinggal kita mahu tak mahu kan.. usaha dan tawakkal pada Allah.. :)

Kak Zakie: tapi tulah.. kadang2 gomen ni, dia saje je kuar iklan, tapi sebenarnya dia dah ada orang dalam sendiri untuk isi jawatan tu, betul ke? selalu kita dengar kes camtu... macam kebal sangat je nak masuk gomen ni ke?

ct_nurmarlissaa said...

wahh..manyak nyer keje....applyy jgn tak apply....

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker