Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, August 27, 2010

Lovable Blogger Award di Ramadan Ini.


Assalamualaikum,

ini adalah entri ke 3 ku hari ini! (gigih nampak? ye.. gigih sebab byk kerja dah setel..)
kalau ada yang ketinggalan ikutilah entri pertama dan kedua di sini..

oh ya! lupa, perkara asal ialah! meraikan award yang diterima oleh
terima kasih kerana bermurah hari paskan award ini ! terima kasih kerana mengingati diri ini! hehehe
dah lama tak dapat award ya... sila maklum..

untuk award ini tiada apa-apa perlu dibuat!
jadi dengan ini aku ingin pula serahkan pada 20 org..
Kak Masrida, MimiHamid, Kak Ajilawati, LYAfarina, LynnHamzah, NabilahApaKataHati, Ammieynna, Dni, Maksu, Cikgu Isza,K Ain, Ika, Nadine, Liessa, Kazaztan, HannyMz,ENa, Tedi, Farid, Nain, Alvin, Lumut,Asfaliza, Azila..

yang lain yang nak buat pun boleh.. ambil sahaja..

terima kasih... kerana dirimu begitu berharga..

:D

IringJeling: Selamat Berbuka Puasa... :)

6 comments:

Amieynna Amin said...

maceh2...!!

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sama-sama sayang...

sis hargai kamu...sebab kamu kawaN YANG paling close....

sayang kamu

Nadine said...

Awwwwh, so sweet of you Kella.

Mucho gracias =)

Happy long weekend to u!!

nabilah_2908 said...

weee...kita dpt awrd...

thnks kella...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AKBAT DEGIL

piewahid said...

lajunya n3.... :)
tahniah ya, smoga smakin kukuh ukhwah yg tjalin.

LYaFRINA said...

SALAM KELLA...
TQ VERY2 MUCH UTK AWARD NI YER...

SGT2 SWEET MCM KELLA

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker