Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, August 3, 2010

"ohh porno meletup!!"

hahahaha... jgn terkezut ya! tajuk entri adalah latahan seorang mokcik! huhuuhu porno sungguh mokcik itu!

*******end*******

minum petang bersama pop corn buatan sendiri sangat mengasyikkan jugakkan?

belum pernah cuba..

tapi makan sesambil tengok tv.. pernah!

aku buat ni semalam, teddy bear aku mmg suka mengunyah lepas mkn, so sambil tgk tv.. layan popcorn!

caramel pop corn!


( tgok penuh salut karemel..)

( yg ini belum di caramel kan..)
Mari! kita makan pop corn!! sedap weh... :D
IringJeling: meletup letup corn ni bila di masak! itu yg mokcik tu melatah latah! hehehe.. hati hati! ;p

8 comments:

LYaFRINA said...

owh.. kella pndai buat pop corn yer.. lya biasa beli jer.. kdg2 tu kna y x sdp.. keciwanya....

**apa la mok cik tu.. dia mikir tang mana tu smpai latoh sebut porno.. k tringt kt ariel peterporn???

deena farhana said...

uhuhu..makcik...makcik...seb baik bkn ehh pornoku meletup...hehee...jgn mara makcik...

kakpah said...

salam. sedap makan popcorn bila tengok movie..

kak ina kl said...

salam kella...akak tak pernah lagi buat pop corn sendiri..selalu beli kat pasar malam ajer

LyNn HaMzAh said...

dah lama x makan pop corn...

kella said...

Lya: baru je belaja buat, pastu terexcited plak bila sedap pulak rasanya! hehehe.. rasa puas gak, makan fresh2.. betul! kat luar tak tentu2 sedap! kitorang mmg suka popcorn selalu beli kat cinema punya pop corn, tak tengok movie pun tapi beli corn! hehehe..
ariel peterporn? awwww.. tak kuasa! huhuhuh

deena: mokcik tu tak marah katanya.. malu aje. hehehehe...

kakpah: terima kasih.. haah.. tapi lama tak tengok muvi.. tapi nak makan popcorn.. so buat le sendiri.. :)

Kak Ina: kita pun dulu2 camtu gak.. tapi bila dah tahu buat.. asyik buat je.. takde beli dah! hehehe..

kak Lynn: ye ke?hehehehe... kita dah terselalu makan pulok sekarang ni.. ape nak buat.. huhuhu.. ;p

Ain said...

akak memang tak tau buat popcorn ni, kalau beli yang dah siap tau ler...

budak2 mesti suka kan, kalau dah makan ralit jer.....

RedLife2Love said...

cane nak buat bagi ada caramel tuh? dulu pernah buat, tapi jadi keras giler.. huhu.. tak best la.. cara nak buat pleaseeee.. =)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker