Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, August 17, 2010

2 dalam 1

Semalam memang hari yang sangat bermakna buat aku! 16 Ogos.. :D

Jatuh pada bulan Ramadhan..

Terima kasih tak terhingga kepada mama yang telah melahirkan ku pada tanggal ini..

terima kasih papa kerana dgn restumu, tarikh ini juga aku telah berjaya masuk ke alam baru dan dengan berat hati kau melepaskan segala tanggungjawab mu ke atas ku..

lalu terpikul pula di bahu dia..

terima kasih dia yang telah..sepenuh hati melafazkan akad...mengesahkan aku sebagai suri hidup mu..hingga kini..

Selamat ulangtahun sayang..


Semoga Allah merahmati hubungan kita..




Syukur..

masih bahagia..


IringJeling:
Semakin meningkat usia... semakin pendek pula jangka hayat usiaku.. semakin dekat dengan kematian... Ya Allah..

semoga aku akan jadi seorang isteri solehah, Amin.

5 comments:

Nadine said...

Slamat Harijadi..

Slamat Harijadi..

Slamat Harijadi Kella...

Slamat Harijadi =)

Happy Birthday, dear. Smoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki and dimakbulkan segala yg dihajatkan. Ameen. :)

Butang Pena said...

happy anniversary dear...
semoga dipanjangkan jodoh dan dilimpahi rezeki bersama insan2 tersayang...amin... ;)

LYaFRINA said...

kella.. happy birthday....y keberapa??? semoga mperolehi kbahagiaan d dunia n akhirat serta dikurniakan kesihatan y baik2..

&

happy wedding anniversary...
semoga ikatan pkahwinan ini akan terus mekar bsama cinta kella & husband n terus mekar hingga k akhir hayat & happy2 slalu...

X sangkakan..kt bkongsi hari bahagia pd tarikh y sama..





**sori bru jengah sini... sbb td msuk meeting.. dgn rasa ngantuk+ pening2nya..

RedLife2Love said...

happy besday & happy anniversary kak kella.. semoga bahagia bersama selamanya.. amin~

kella said...

Nadia: terima kasih! :D
amenn semoga dimakbulkan apa yang dihajati, tambahan pula di bulan mulia ini.. InsyaAllah..
nak itu.. nak itu! (nak sangat! tapi takpe.. kita redha dengan ketentuan Allah.. kita tahu dia lebih tahu mana yang terbaik untuk kita.. takpe.. kita tunggu je.. selagi kita bernyawa kita tunggu... )

Butang Pena: begitulah hendaknya... amin..amin..
sama kita doakan bersama..
terima kasih.. :)

Lya: terima kasih lya..
yup! lya... tak sangka pula kan? mulanya terkejut bila baca entry lya tu.. hehehe.. tak sangka kan lya.. semoga kita ada jodoh pertemuan untuk berjumpa...
Lya kena sihat sihat tau.. insyaAllah.. :)

Ika: terima kasih ya dik..
tetiba teringat kat dia.. buat ku tersenyum pula.. hahah.. rindu! ha! ika lah ni, buat orang ingat dia! heheheh... ;p

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker