Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, August 23, 2010

Persoalan di Bulan Ramadhan 8, 9, dan 10

Assalamualaikum... :)
hari ni dah masuk hari keberapa kita puasa anak anak?.....

hari ke 13, ustazah....
ya...bagus....

:D

mari kita kongsi bersama lagi..persoalan ini..


Dari Unit Hal Ehwal Islam tempat aku kerja..

Selamat beramal.. :)

5 comments:

Liessa said...

salam...kella...hehe...kita dpt dr sumber yg sama la info nie...so same la info kita dlm blog...hehe...sharing is caring...kan...

Frodo Baggins said...

>>___<<


oohoooo
bnyak musykilah
derma darah..
dah lama x derma

bersegeralah mandi junub
hahahaha

nabilah_2908 said...

owh...mknanya jika period habis pada pagi tu..tp tk sempt mandi..still boleh puasa...hmm...fhm.. ;)

p/s: sy nak alamat boleh..? nk hntr kad raya..itu pun kalau tk keberatan.. ;)

email : prettyblue_2908@yahoo.co.uk

jom ke APA KATA HATI pulak
APA CERITA HARI INI

kella said...

Liessa.. haah kita kan sekapal... lain lain dek je.. hehe.. tulah.. betul, sharing is caring.. :)

Frodo; woo.. kamu selalu derma ya frodo? hehehe.. bagus.. bagus.. :)

Nabilah: nak alamat ya? oh.. saya suka! saya suka nak dpat kad raya.. oh.. tengkiu.. :)

LYaFRINA said...

KELLA... INFO Y SGT2 MEMBANTU.. ESPECIALLY BAB2 MANDI JUNUB..LYA PASTI RAMAI Y MSH CONFIUS N XTAU..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker