Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, August 13, 2010

Moreh Pertama ku




Minggu depan hajat di hati nak turut serta menyumbangkan moreh..
semalam kata ajk surau, hari Jumaat, Sabtu , Ahad belum ada orang untuk buat moreh, makanya aku berhajatlah untuk buat!
tapi nak buat apa ya?
tetiba buntu pula!

hadoiiii...

tolong aku dengan idea2 bernas sikit! boleh?

tengkiu..

IringJeling: perumahan masih baru, surau pun baru lagi, penduduk pun belum penuh sepenuhnya, tapi alhamdulillah, penuh surau tu.. :)

8 comments:

AiZ said...

moreh tu ape?





Aiz latest entry
Tangkap basah di kem PLKN pada bulan puase

kella said...

Aiz... hehehe.. moreh tu makanan yang diorang makan lepas terawihk tu.. hehehe..

tq! :)

nabilah_2908 said...

buat kuih2 yg simple pun ok..

buat karipap ke...popiah goreng..

tk pun buat puding... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KEHEBATAN CINTA

Mak Su said...

mekdi :)

MOFASAD said...

nasik ambeng carajugak

LYaFRINA said...

Bagus kella...
blh la sediakan kuih muih y ringan.. contohnya agar2 ker.. kalo rajin puding bkuah pun best..

TUKANG KATA said...

Kuih-muih pun cantikk :)

salam ramadhan..

kella said...

Nabilah: tulah popiah ke puding ke.. tengah nak pilih yg mana nak buat. tengkiu :)

Maksu: maksu! mekdi? huahuahua...kokak la kiter nanti.. huhuhu.. bukan sikit tu.. hihihi..
idea tu, belum ada orang buat lagi kot.. kan? :)

Farid: nasi? hmmmmm.. reject awal2.. diorang dah buka nasi dah.. kalo aku buat nasi, mahu tak laku moreh aku tu nanti.. huhuhu ;p

Lya: yup! nak buat puding pun ok kan lya? tengs.. :)

Tukang Kata: terima kasih, ya.. kuih muih sepatutnya ok juga..

terima kasih dan selamat berpuasa semua.. :D

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker