Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, October 15, 2010

susut nilai

Ada blogger Lya dah perasan juga.. yang aku dah jrang update blog...
hehehe..
sebenarnya ada je aku ngan blog ni, tapi cam suam suam kuku je.. suam ke kuku ni? (cuba korang rasa sekarang.. dapat rasa kuku korang suam tak?

bukti nya kat bawah ni.. kemerosotan teruk aku ni..
taip taip karangan, bila nak post je.. terbantut jadinya!
idea ada, mencurah curah.. semangat mulanya berkobar2.. tapi?
dipertengahan je..merudum jatuh semangat tu.. ntah hilang ke mana..
jawabnya.. tak post la... dok aje kat dalam 'draft' tu..


isk.. isk.. isk.. jgn contohi aku bagi sesiapa yang mengejar traffik!
jangan tiru aku pada sesiapa yang hari hari check duit nuffnang! hahaha..

IringJeling: selamat malam kekasih gelapku! Emmuah!!

1 comment:

Mimy Hamid said...

samala cam aku draft gambo berlambakkkkkkkk


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker