Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, October 27, 2010

Selamat pagi cinta! :D

wow... pagi ini saya sungguh bersemangat! sebab saya bangun awal dan sampai ke ofis tika matahari masih malu malu.. :)
dan saya berasa sangat anggun hari ini dengan tudung baru yang masih berbau kedai! huhuhu.. dengan baju kurung 'cotton' berbunga kecil warna merah... :) macam suweet sahaja! ya.. tak lupa dengan kasut saya yang seksi.. uuhhh... ! hehehe...
saya juga berbau bunga bungaan hari ini.. ummmmm wangi! :D
errrr! (tetiba ter'saya' pulak? ;p)

hahahaha.. aku tahu aku masuk dalam bakul dan angkat sendiri! :D takpe, yang penting aku rasa bahagia dan tenang di pagi Rabu yang indah ini..

Aku harap korang di luar sana pun set dalam minda masing2 semua yang positif sahaja!
ya! mari kita lalui hari ini dengan penuh semangat! lupakan masalah dan kesedihan yang melanda... Ingatlah... masalah dan kesedihan tidak juga akan selesai jika kita asyik memikirkannya! so, jom! lupakan sebentar dan sama sama kita gembira hari ini dengan menadah tangan bersyukur pada Illahi kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas hari ini! maknanya kita masih ada peluang untuk lakukan terbaik dan betulkan segalanya yang terbabas ke landasan yang sebenar! Mohon bantuan dariNya untuk segala kepayahan itu...
ayuh kawan semua! tak rugi kita buat menda baik nih.. :)
Jgn lupa Al-fatihah untuk ibu bapa kita samada yang masih hidup atau yang telah tiada...

peace all!! love ya'll

10 comments:

LyNn HaMzAh said...

wah ceria sungguh kella...suka betul kak lynn...

Mimy Hamid said...

bagus ceria pagi2...apasal ko tak snap je baju, kasut ko pakai hari ni..nk tgk

LYaFRINA said...

wowww...

3R-- rileks... respek.. respon

hehehhehee

kella said...

klynn:hehehe.. gembirakan hati jer... huhuhu.. moga kita sama2 gembira yok!

Mimy: haah eh! lupo.. tapi malu la pulok nak bergambo.. beriye beno la pulok.. huhuhuhuh... imagine je.. imagine...

Lya: yup! 3r is perfect! :)

My Little Diary said...

salam ziarah,
blog yg menarik..


entry terbaru "mendung tak bererti hujan"

ardinihumaira said...

dni baru bangun tdo ni. mamai2 lagi hik3...
gembira baca entry orang sedang berbahagia

kella said...

Hye.. my little diary: terima kasih singgah ke sini.. nanti saling 'bersentuhan' ya :)

Dni: dni, huhuhu.. gembira juga sebab dni singgah sini.. tima kasih ya dni! :)

kella said...

Hye.. my little diary: terima kasih singgah ke sini.. nanti saling 'bersentuhan' ya :)

Dni: dni, huhuhu.. gembira juga sebab dni singgah sini.. tima kasih ya dni! :)

Nadine said...

Betulla ckp Mimy tu Kella. I pun nak tgk jugak. Mesti sgt cun Kella masa tu. Aiseh, terlepas!

kella said...

ye lah tu nad! yang sedang sedang ajaa...hehehhe.. orang lagi nak minta tips darinya camana nak lebih nampak anggun.. i like ur style bdw.. simple but elegant!uhhhh.. i like.. :D

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker