Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Sunday, October 24, 2010

best nyaa.. :) terima kasih dea..

rentetan dari entri kat bawah tentang si  b yang sedang injured sekarang..
teringat pula tentang aktiviti makan makan kami sepanjang minggu ini yg melibatkanya..
makan2 aiskrim dengan cara dan olahannya..:)

Saja kami beli aiskerim vanilla ni .. sebab dah lama tak makan aiskerim.. teringin.. :)
Baik hatinya menyediakan semua ini untuk ku ...
dia memang rajin kalau bab2 camni..

Kat bawah ni roti eskerim.. tengok ler cara2 dia buat.. siap taruk kismis.. choclate rise, biskut panjang strawberry dan aiskerim untuk dikepit bersama roti..
dan, hasilnya? memang sedap tak ingat...
nyum.. nyumm...

Kat bawah ni pula, dia sediakan tika menonton cerita DVD,  cerita  Chow Sin Chee..
Jumpa pulak dia cerri merah yang aku simpan dalam peti sejuk ( lebihan masa buat biskut raya ritu.. )
ntah berapa kali dia buat ni tau..
sebab permintaan yang sungguh menggalakkan! :)
Sheddapppp...

Rootbeer float pun dia buat jugak! hehehe..
kami memang kaki minum ni, kalau pegi a&w semata mata nak minum ni je..
so kali ni, beli root beer dan aiskrim vanilla je...
dah jadi...
uhhh... memang layan... :D
(tapi gambar ni google punya, kami punya tak sempat2 nk snap..terus hilang dalam perut..  ;p )

Yang ini pun dia yang sediakan... panaskan pau aje.. :)
kami makan konsi bersama..
makan kongsi ni sedapnya lain macam sikit tau.. :)

terima kasih dear ..
sekarang aiskrim dah abis pun...  tunggu b sihat nanti kita keluar beli lagi ya! :)

9 comments:

deena farhana said...

wah..romantiknye couple ni..sweet..

deena doakan hubby kella cpt sembuh :)

LYaFRINA said...

aduhhhh..
sedapnya nampak..
kalo kalo nengok tu..
mesti jerit2... nak jugok

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wah,,,,semua memory sebelum ya..nasib ada ambil pic,,,

sembuh nanti sure b bt lagi utk kella..

romantic sgt.....hehehehe

kella said...

deena: terima kasih doakan.. sekarang dah surut sikit dah kakinya.. kalo tak bengkat cam belon.... hehehe

Lya: haa... memang mengiurkan.. hehehe.. nanti2 makan k1:)

Nadine said...

Awwwwwwh, so sweet hubby Kella.
Romantik habis! :)

azzey said...

Kella: sedap plak tgk aiskrim yg kat atas roti tu!

slm kenal....

Mimy Hamid said...

laki ko mmg kreatip la...tau je taste bini..bertuah badan

RedLife2Love said...

nk jugak camni.. suka2.. hehe =)

ardinihumaira said...

nak tumpang sekaki.. hiksss <--- tak malu...
larikssss

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker