Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, October 20, 2010

Khnzrrrr

Ada cerita seorang budak kecil darjah 1..

ternampaklah binatang 'tuutt' tu atas lori masa nak balik kesekolah..

pastu, dia begitu bersungguh nak ceritakan kat mak dia..


" mak.. tadi adik nampak khinzir..."

"hah? khinzir? apa tu?" mak nya saja menduga..

" ala khinzir yang haram tu..!! eii.. geli adik tengok... banyak mak..."

" ish, apa khinzir ni dik, mak tak tahu pun.."

" ala.. yang eja dia cam ni.. b.. a....b..i... haaa.." bersungguh dia mengeja, tapi tak sebut pun perkataan tu..

" b...a...b..i... hmmmm... ntahlah..." si maknya sengaja membingungkan lagi keadaan

" hii.. mak ni, eja yang paling senang pun tak tahu.. nanti mak pegi eja b...a...b...i.. tu kat aunty lucy, suruh dia terangkan kat mak.. tapi mak jangan sebut tau... nanti doosaaaa....!"

sambil dia berlalu pergi meninggalkan maknya..

9 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella...


heheheheheh///hilang mengantuk.....

Diela Zaimi said...

hehehe...
comelnye budak tu...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hehehe...comel gile dak tu..
B.A.B.I..

ce eja...jgn sebut taw.hehehe

Mimy Hamid said...

khinzirrrr...hehe..lawak laaa budak ni

LYaFRINA said...

hehhehe.. anok saper tu??

deena farhana said...

aloohai tomeiiii budak tuh

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

ehhh...
tetiba teringat zaman wa kecik..
sama je la..
masa kecik wa eja..

masa besar ni wa suka ati je sebut..

biadab tul la wa..

nabilah_2908 said...

sabo jer la dgn kerenah si emak..hehehe..

masa kecik...kita cukup takut nk sebut perkataan ni kan..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FAKE IDENTITY

Nadine said...

hehe..sopan budak itu :D

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker