Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, October 27, 2010

Basah lagi...

tenten.. tenten..(bunyi sms hp begitu..)

" Salam fiona, sy baru sampai ipoh.
Bagaimana dengan bos baru.
saya doakan semuanya baik. sy yakin
fiona dapat lakukan terbaik..
kirim salam kepada zul. tk. Aai
" (zul , temannya si fiona)

dapat je sms ni, automatik air mata terus mencurah keluar..

dibalas pula;

"Alhamdulillah tn hj dah sampai..... bla..bla.. bla..
.....kita tumpang gembira bila tn hj dapat pindah..
tapi dlm masa yang sama..
rasa kehilangan.....
."

***********2 minit berlalu..*********

tenten..tenten..(bunyi sms lagi..)

" InsyaAllah semuanya baik. Hidup ni
memang gitu. Penuh dengan cabaran dan
dugaan. Kita perlu harunginya dgn tabah dn kesabaran
dn sentiasa berpegang kpd Allah... insyaAllah selamat..
ingat yg sy penah pesan kat fiona
"

huuuuuuu... makin basah la pipi si fiona! kain tudung yg di pakai ni pun turut basah..!! hilang langsung keanggunannya hari ini.. huh!

7 comments:

Mak Su said...

bitter sweet

Mimy Hamid said...

sungguh terharu dapat bos cenggini baik...aku pun tumpang suka jugak...keep in touch ngan bos ko tau...

azzey said...

kella: ada tisu tak....utk sapu pipi yg basah tu....:)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella..

kak, ingat sangat..masa dapat bos yang paling rapat dan paling kak sanjung,.alhamdullilah...walaupun hubungan kami rapat hingga kini masih keep in touch...

rasa dekat...syukur

ardinihumaira said...

;)
nak bos baik gini gak la

Ain said...

beruntungnya dapat bos macam ni...

walau sudah jauh dimata tapi tetap dekat dihati kan...

Mimy Hamid said...

bestnya tuan haji caring lagi PA dia...ni yang aku jeles les les ni...sedih tetiba ingat bos lama...hukhuk

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker