Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, October 7, 2010

Bila deria hidu sangat berfungsi!

Disuatu petang..
aku nak turun ke bawah, menaiki lif.. tunggu punya tunggu lif.. akhirnya sampai la ke tingkat aku..
aku lihat seorang mamat jambu di dalam, tapi muka serba salah! dia macam taknak kasi aku naik lif je, sebab dia dok tengah2.. muka nya cam tak keruan! erk..erk..
pastu aku selamba je masuk!
pastu tetiba je satu bau menusuk nusuk ke hidung ku! masyaAllah!! busuk nya!! mahu pengsan ni!
sambil menekup hidung aku terus menoleh ke mamat hensem tadi!
terus dia bersuara!
" ssorry...kak... sorry, bukan saya tau! saya pun mangsa juga ni! ada sorang budak naik lif ni juga tadi, dari atas tadi saya ngan dia je, pastu tetiba dia tekan butang lif dan keluar! lepas dia keluar tu lah tetiba je semerbak baunya!!! tak lama akak pulak naik! betul kak sumpah, bukan saya tau!"

beriya iya dia terangkan kat aku!

"ting...!! G Straight.." bunyi lif sekaligus membuka pintu...

fuhhh!! nasib baik lah tak lama kat dalam tu!
giler busuk!! uweekkkk!!...

Aku pun berlalu sambil lihat mamat tu.. dia pun tengok aku gak..
senyum je...

kesian dia.. mesti dia malu giler giler punya!! mesti dia ingat aku ingat dia yang kentut..
huhuhhuu..

5 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe..tak pasal2 jd mangsa..tp ok la..dia dah berterus terang tuk elakkan org salah faham.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMSENG JALANAN

LyNn HaMzAh said...

hahahahaha...mesti muka budak tu kalut habis kan...

Kazaztan Team said...

ahhahahha..tak pasai2....sabo jer la

Mimy Hamid said...

hahaha....mangsa keadaan...sure dia tahan malu...beria tu menafikan..

Nadine said...

hahaha! kelakar la pulak. :))
sian mamat tu, dhla jadi mangsa org lain, termalu pulak.

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker