Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, November 29, 2011

Review Antara Gambar Pilihan di Mathari


Assalamualaikum,

sekarang ni tak boleh nak taip panjang panjang lagi..
tak boleh juga nak jalan2 lagi..
namun aku tinggalkan kalian semua dengan gambar gambar pilihan hati yang telah berjaya di abadikan dalam kamera kecilku..
entri ni dok dalam draft dah lama..
just pick n publish je.. =)





 


 



15 comments:

IMANSHAH said...

indah tenang damai dan pesona

miloais said...

cun banget gambo2 uols ni...

wak gelas said...

ammboiii.... wak pon sukak foto2 sunsetnyeee lumayan jugakkk... eeeE wak dh datang ni nak komen komennnnn....

Mimy Hamid said...

cantik nya gambarr...dah maju la tgn ko klik klik

munna said...

cantik2 semuanya...mendamaikan mata yg memandang

Mak Su said...

semuanya cantik, nak ckp camno tu... :P

LYAfrina said...

subbahanallah.....
kagummmmm sgt... pic ni memang dr kmera kella k??? mesti gna dslr kan??? mmg shoot y cntik sgt! gambar2 pon smua mnakjubkan....wowwwwww!

**akhirnya....lya kembali lagi:-)

Rtp Farra Arisha said...

foto2nya menenangkan fikiran ;) hehehe.

cun09 said...

salam kella ^__^

comel...comel...comel...

[PCL] said...

cantik dan indah ciptaan NYA.

Nadine said...

Kella!! U are gifted! Cantik ok semua gamba2 u. Berseni! :)

wan nurul hezrina said...

chanteknya gambar.paling suka kat pasar sitikhadijah klate=)warna warni gitu=)

gadisBunga said...

semua gambo cun!!!!

Kella said...

terima kasih semuanya! semua ini kurniaan Alla untuk kita sama sama hargainya.. =)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

nice scenery ya?:')

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker