Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, November 5, 2011

Panggilan haji... telah tiba lagi...

Assalamualaikum..

Setiap tahun pasti ada..saudara mara.. teman teman dan jiran jiran terdekat yang berjaya mendapat panggilan ini.. =) syukur alhamdulillah..
hari ini 5 November 9 Zulhijjah.. jemaah haji akan melakukan wukuf di Padang Arafah..
Khas buat jemaah jemaah Haji.. semoga urusan dipermudahkan dan diberkati Allah..
semoga semuanya mendapat Haji Mabrur... InsyaAllah..
ada beberapa kenalan yang juga ke sana, ingin memohon doa untukku juga di sana.. insyaAllah..

Alhamdulillah.. aku pun dan sampai kat kampung sekarang...
bersiaran lansung dari kampung..
apa cerita kawan kawan ku kat luar sana pula?
semoga semuanyadalam  keadaan yang baik baik semuanya..
pasti ada yang akan melakukan korban pada esok hari..
semoga semuanya dipermudahkan...
InsyaAllah.. aku juga akan ambil sebahagian korban untuk esok..
doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar..
ini pertama kali aku turut serta..
semoga hikmah di sebalik kejadian 'korban' ini dihayati.. dan difahami bersama..

oh ya, jom baca entri tahun lepas.. tentang Puasa Sunat hari Wukuf'..
mungkin ada yang sedang berpuasa sekarang kan?


ok.. selamt menyambut Hari Raya Aidiladha untuk semua...

*miss u all.. tak boleh jalan2 sgt. line limited sangat kat kampung ni! nt aku BW lagi..

4 comments:

cun09 said...

salam adik kella kita...

moge sihat n urusan esok dipermudahkan dan diterimaNYA...(urusan k.liza juge)

ceria abisss sapai kampung eeeaakk ^_~

salam aidiladha...
"Kullu 'Am Wa Antum bi Alfi Khoir"

luahfikiran said...

SALAM,
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA. OH, DAH SAMPAI KAT KAMPUNG ! BERAPA HARI KAT SANA ?

wahida said...

salam aidiladha...

masih bercuti lagi yer...

Diela Zaimi said...

salam aidiladha buat kella sekeluarga... =)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker