Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, May 11, 2011

Gambar best dari Mr Z

dah solat maghrib dah semua?
Alhamdulillah kalau dah.

Lama tak post gambar gambar best kan?

mari kongsi gambar cantik lagi..
Aku tanpa segan silu mengatakan cantik sebab ini bukan hasil tangkapan aku,
tapi ini abbi yang ambil ni!
hehehe... dia dah pandai yaa...

hmmm not bad la...

dia memang tak suka nak ambil2 gambar ni, katanya leceh la, rimas la..
tapi kali ni dia terpaksa,
sebab?
sebab masa ni aku yang tengah drive, tengah bawa kereta, pemandangan pulak memang cun abis masa ni, so, aku takkan nak lepas peluang kot kan?
so apa lagi, b lah jadi mangsa!
hehe... kerana sayang b turutkan la yeh...? hehehe

ada jugak dia cadangkan, supaya tukar pemandu!
benhenti tepi katanya, biar dia yang bawa kereta dan aku yang ambil gambar! huhuuh...
sampai camtu sekali?

hehe, tapi hasilnya lumayan la b....
kan cantik tu..
ala biasalah bukan pro.. kita amatur je..
ok lah tu...

so enjoy ya!

=)




oh ya! korang dah teka ke apa menda gambar kat entri bawah tu?
hehe

8 comments:

Citarasa Rinduan said...

kella..
samalah dgn kak ayu.. if kak drive,
encik zalie jadi sasaran...
percikan??
mmg hampas....hahahhahahahha


dik,sedang memahami maksud kellazuleperceptions... ehem!!! i like

Prince Halilintar said...

cantek2..pic tu..suke tgk pemandangan dan angle snap pic mcm tu..

tgh tunggu waktu isyak...

Mimy Hamid said...

lawa nya scenery ...kagum

My Little Diary said...

huhuhuu... amazeeee....

Kakzakie said...

Panorama yg cantik....
Tahniah buat hubby kella...

daddyzkool said...

cantik sungguh...

CT NoArIzAh ArIs said...

Cantikkk... leh jadi gambar poskad !!!

Nadine said...

mmg sangat cantik! hai laki bini ni, sangat artistik. dua2 pandai ambil gamba cun2. nanti dh ade anak mesti sume gamba angle cantik2 punye nie ;)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker