Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, November 22, 2011

Penangan Harimau Muda

Assalamualaikum,

pagi tadi, sepanjang perjalanan tak abis2 dok borak tentang bola semalam! puas hati.. rasa gembira je nak gi kerja.. hehe..
pagi tadi seperti biasa jalan agak jem juga..banyak kereta..
tapi tak berapa terasa.. sebab dok ralit borak tentang bola...

~ agak2 nya.. diorang pun mesti borak menda yang sama...  hehehe.. =) ~

some say.. 
" ala.. bila dah menang sakannya gembira.. bagai nak rak.. bila dah kalah senyap sunyi!"

haa.. betul la tu.. kalau dah menang mesti la gumbira.. dah kalau kalah..mestilah sedih.. dah kalau sedih senyap aje la.. nak buat hape lagi.. huhuhu... ;p

maari raikan lagi.. dengan beberapa gambar Harimau Muda kita! =)

~ Mohd. Asraruddin Omar menjerit kegembiraan selepas menjaringkan gol 
penyamaan menentang Indonesia di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, malam 
tadi~

~ Kegembiraan yang tidak dapat dibendung lagi!~




~ KFCM ada sesiapa tak kenal? aku harap sangat penjaga gol yang sorang ni dapat mengurangkan kontroversi tentang hal peribadinya, aktiviti sosial jangan sampai melampaui batas.. tolong nya Khairul Fahmi,  sayang je.. takut nanti masalah masalah itu akan mengganggu gugat karier bola sepaknya.. perjalanan kamu masih jauh.. insyaAllah.. tolong ya!  =) ~

 Entri aku taip dari pagi tadi lagi.. tapi aku tak sempat publish..
sampai ke malam.. hmm..
camano nak jadi blogger tegar nih! hehehe..

adios!

i love my Malaysia!


Tahniah berkali kali untuk Harimau Muda Malaysia !!










5 comments:

wak gelas said...

wak pon tumpang gembira jugakk nihh.. weeee wak dah datang nak komen komennn...............

Mimy Hamid said...

adat la tu...menang sanjung kalah kecam..tp jadikan satu cabaran buat diorang...berjuang habis habisan

wan nurul hezrina said...

tahniah malaysia

Kella said...

Wak: terima kasih wak.. =)

Wan: welkom to my blog.. tima kasih... =)

ciK LyndaWawa said...

gooll..yeay...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker