Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, November 10, 2011

Selamat pagi.. =)

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.

Syukur.

bila mata dibuka.. sekali lagi aku diberikan nikmat bernafas di muka bumi ini.

Syukur..

Masih diberikan peluang menikmati kesenangan duniawi yang sementara ini..

itu rezeki.

masih bernafas..
Itu rezeki.

Masih boleh melihat..
Itu rezeki.

Masih boleh mendengar..
Itu rezeki.

Masih boleh menghidu..
Itu rezeki.

masih boleh memegang..
Itu rezeki.

masih boleh berjalan..
Itu rezeki.

Lantas, tiada sebab untuk kita tidak bersyukur kepadaNya..


























































~kerana dirimu.. begitu berharga..~







9 comments:

Mimy Hamid said...

jom dgr lagu syukur raihan

~aSFaLiZa~ said...

setiap rezeki kita segalanya milik Allah. hanya Dia yang tahu rahsia rezeki kita

Daddylicious said...

benar jgn sampai terlupa syukur...

bujal X said...

gambar last lawa~

miloais said...

alhamdullilah...

gambao2 amat cun sekali beb!

Kella said...

mimy: nyanyikan jom! =)

asfa: ya betul.. hanya Allah yang tentukan.. dan smua yang kita ada bukan milik kita.. tapi milikNya..

daddy: insyaAllah.. sama sama kita ingat mengingati.. =)

bujal: mekasih.. memang suka akan langit.. yang punya seribu warna sejuta rasa.. =)

Miloais: cun eh... terima kasih eh... abang punya kemera..

nabilah_2908 said...

alhamdulillah..syukur... :)

semalam tak boleh tidur...golek kiri..golek kanan...tiba2 terfikir..

" kalau lah Allah tarik nyawa masa tidur mcm mana...?"

lagi la mata ni tak mahu lelap...

tp sedar2 je dah pagi...

Alhamdulillah...Allah masih berikan peluang tuk bernafas di bumi ni... :)

munna said...

alhamdulillah... munna pun bersyukur masih diberikan peluang utk terus hidup di bumi ini

My Little Diary said...

syukur...alhamdulillah
kita masih bernafas...udara yang diberi percuma, maka bersyukur.

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker